بروزنیوز

انتشار Conan Chop Chop با تاخیر همراه است

زمانی که به سری Conan فکر می‌کنیم، یاد ماسوره‌هایی به همراه شمشیر می‌افتیم. در نسخه‌ی جدید این بازی تفاوت‌های بسیاری را مشاهده می‌کنیم. اما براساس خبری که امروز منتشر شد، انتشار این بازی با تاخیر همراه است. (بیشتر…)

گلکسی اس ۲۰ قیمت گلکسی اس ۱۰ را کاهش داد

شرکت سامسونگ روز گذشته از خانواده گلکسی اس ۲۰ در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی کرد و حتی در کنار آنها گلکسی زد فلیپ تاشو نیز معرفی شد. حال به مناسبت این معرفی، کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند قیمت پرچمداران نسل قبلی را کاهش دهند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شیائومی Mi 10 از صفحه نمایش ۹۰ هرتز برخوردار است

شرکت سامسونگ روز گذشته سری گلکسی اس ۲۰ را معرفی کرد و حال باید منتظر ماند تا دیگر برندها از جمله شیائومی نیز به معرفی نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود از جمله Mi 10 بپردازد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی The Last of Us Part 2 وارد آخرین مراحل توسعه شده است

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۰، سال خوبی برای دنیای بازی‌های ویدئویی و بازی‌بازان است. بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 به‌زودی منتشر خواهد شد و هرچه روزها می‌گذرند هواداران بیشتر ملتهب می‌شوند و همچنین حواشی و اخبار بیشتری در رابطه با این بازی منتشر می‌شود. (بیشتر…)

رونمایی سامسونگ از گوشی تاشو Galaxy Z Flip

شرکت سامسونگ به تازگی در جریان رویداد ۱۱ فوریه خود از گوشی هوشمند تاشو Galaxy Z Flip رونمایی به عمل آورده است. اسمارتفونی که از طراحی جذاب و مشخصات پرچمدار سال ۲۰۱۹ برخوردار است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شیائومی، اوپو و هوآوی همگی در MWC 2020 حضور دارند

تاکنون مشخص شده شرکت‌های سونی، ال جی، آمازون، انویدیا و برخی دیگر، از حضور در MWC 2020 سر باز زدند و قصد ندارند به این نمایشگاه بیایند. زیرا گفته شده برای ویروس کرونا و عدم شیوع این بیماری به شرکت کنندگان این تصمیم گرفته شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

امکان تجربه‌ی The Last of Us Part II در رویداد PAX East 2020

شاید بهترین خبری که می‌تواند به گوش هر بازی‌باز برسد، خبر انتشار نسخه‌ی دوم بازی The Last of Us است. طبق خبری که دقایقی پیش منتشر شد بازی موردانتظار و محبوب The Last of Us Part II که انتشار آن با تاخیر همراه شد در رویداد PAX East 2020 که در تاریخ ۸ام اسفندماه (۲۷ فوریه) تا ۱۱ام اسفندماه (۱…

تلفن هوشمند ارزان قیمت شیائومی Redmi 8A Dual معرفی شد

شرکت شیائومی در سال‌های اخیر تصمیم گرفت تا برند ردمی را به یک برند مستقل تبدیل سازد. از این رو هر سال شاهد معرفی محصولات جدیدی هستیم که هر یک در نوع خود برجسته هستند و حال نوبت به یک مدل ارزان قیمت موسوم به Redmi 8A Dual رسید. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رونمایی سدان کامپکت هوندا City 2020 در ماه آوریل

شرکت هوندا به تازگی اولین تصویر تیزری سدان کامپکت City 2020 را که قرار است ماه آوریل رونمایی شود، منتشر کرد. این سدان جذاب که از طراحی نسل جدید برند ژاپنی برخوردار است یک مدل کارآمد برای بازارهای آسیا شرقی چون هند است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

سامسونگ Galaxy M31 در ۲۵ فوریه معرفی خواهد شد

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی M30 را در فوریه سال ۲۰۱۹ و گلکسی M30s را در سپتامبر رونمایی کرد. حال قصد دارد جانشین گلکسی M30 را در روز ۲۵ فوریه به همگان معرفی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تریلر کامل به‌روزرسان Call Of Duty: Modern Warfare Season 2 لو رفت

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی اطلاعات و ویدئویی کوتاه از به‌روزرسان Call Of Duty: Modern Warfare Season 2 منتشر شد که به محتویات اضافی جدید آن می‌پرداخت. اکنون تریلر جدیدی از آن فاش شده است که نه تنها موضوعات گذشته را به نمایش می‌گذارد بلکه نقشه‌ها و بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد. در…

شایعه: سونی به منظور خرید استودیوی اینسامنیاک گیمز ۲۲۹ میلیون دلار پرداخت کرده است

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت سونی (Sony) به تازگی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را خریداری کرده و این خبر را در روز مراسم Gamescom 2019 به اشتراک گذاشت. حتی جف کیلی (Geoff Keighley)، مجری این مراسم، نسبت به این موضوع شگفت‌زده شد و این خبر را در اواسط مراسم یاد شده اعلام کرد. اکنون به نظر می‌رسد که مبلغ…