سامسونگ Galaxy M31 در ۲۵ فوریه معرفی خواهد شد

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی M30 را در فوریه سال ۲۰۱۹ و گلکسی M30s را در سپتامبر رونمایی کرد. حال قصد دارد جانشین گلکسی M30 را در روز ۲۵ فوریه به همگان معرفی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند Galaxy M31 میان رده نسل جدید کره‌ای‌ها بوده که قرار است با طراحی جدید و مشخصات قابل توجه در اواخر فوریه از راه برسد. گفته شده این مدل در هندوستان رونمایی خواهد شد و ابتدا نیز در همین بازار به فروش خواهد رسید.

تاکنون اطلاعات خاصی از Galaxy M31 فاش نشد اما طبق گزارش قبلی این دیوایس شامل دوربین عقب چهارگانه با یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، صفحه نمایش ناچ، و سنسور اثرانگشت در عقب مجهز است.

Galaxy M31 دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی

همچنین باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۵ یا اگزینوس ۹۶۱۱ اشاره کرد که چیپ‌های رده میانی قابل توجه در عملکرد هستند. انتظار داریم در میان دوربین‌های چهارگانه، حسگر ماکرو، سنج عمق و اولتراواید نیز تعبیه شود.

پیشتر بود که سامسونگ دو مدل میان رده گلکسی A71 و A51 را رونمایی کرد. هر دو از طراحی نسل جدید بهره می‌بردند و مشخصات بزرگی برای آنها در نظر گرفته شد. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر گلکسی M31 باید منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *