بروزنیوز

شایعه: Final Fantasy 7 Remake به بیش از ۱۰۰ گیگ فضا نیاز دارد

زمانی‌که اسکوئراینکس (Square Enix) عنوان کرد بازی Final Fantasy 7 Remake در دو حلقه‌ی بلوری منتشر می‌شود مطمئن شدیم این بازی باید حجم نسبتا بالایی داشته باشد. در نهایت در صفحه‌ی توییتر نیتوماتا (Nitomatta) عنوان شد این بازی حجمی بیش از ۱۰۰ گیگابایت دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تلویزیون اینترنتی ویژه بازار سرمایه

تفاهم نامه ای به امضای رییس سازمان تنظیم مقررات صورت و تصویر فراگیر در فضای مجازی  و مدیرعامل فرابورس ایران به امضا رسید تا بستری فراهم شود تا محصولات فرهنگی در حوزه صوت و تصویر وارد بازار مالی شوند و تامین مالی آن به شکل تامین مالی جمعی و با مشارکت مردم انجام شود. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

پیش‌بینی: پلی‌استیشن ۵ تا پایان ماه مارس ۲۰۲۱ ۶ میلیون واحد می‌فروشد

نسل بعدی کنسول‌ها بزودی وارد بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد نسل نهم به مراتب چالش برانگیزتر از نسل هشتم آغاز خواهد شد. با اینکه تاریخ حدودی عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ مشخص شده است اما هنوز خبری از قیمت آن نیست و صرفا شایعه‌هایی مبنی بر قیمتی حداقل ۴۵۰ دلار وجود دارد. رقابت شدیدی بین دو کمپانی بزرگ سازنده‌ی کنسول وجود…

اولین تصویر رندر تبلت Galaxy Tab A 8.4 سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی تبلت هشت اینچی جدید خود را به نام Galaxy Tab A 8.4 معرفی کند. تبلتی که از طراحی نسبتا جدید برخوردار است و گزینه رنگی جدید هم برای آن در نظر گرفته شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

مشکل عرضه‌ی نینتندو سوییچ در اروپا و آمریکا به دلیل کرونا

ویروس مرگبار کرونا مدتی است در کشور چین شیوع پیدا کرده و جان بسیاری از افراد را در این کشور و در نقاط مختلف جهان گرفته است. همگی می‌دانیم که چین مهم‌ترین نقش را در تولید انبوه کارخانه‌های بزرگی چون سونی، نینتندو، اپل و غیره دارد. از زمان شیوع این ویروس بیشتر کارخانه‌ها و مجموعه‌های بزرگ در چین تعطیل شده‌اند.…

تریلری جدید از DOOM Eternal منتشر شد

استودیوی بتسدا (Bethesda) امروز تریلری جدید از بازی موردانتظار DOOM Eternal منتشر کرد که نمایشی کلی از کمپین و حالت‌های نبرد بازی است. همانطور که اطلاع دارید عنوان یاد شده به‌زودی منتشر می‌شود و پخش ویدئوهای جدید از این بازی جزئیات بیشتری را در رابطه با محیط بازی فوق آشکار می‌کند در کنار مشخص شدن جزئیات و اطلاعات بیشتر از…

فروش سریع سامسونگ گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی، تقاضای شدید در آمریکا

امروز سامسونگ گلکسی زد فلیپ ( Galaxy Z Flip) را برای پیش‌فروش در کره‌ی جنوبی و آمریکا عرضه کرد. اگر تقاضای اولیه چیزی باشد که بشود روی آن حساب باز کرد، به نظر میرسد سامسونگ منابع محدودی از این دستگاه  را در اختیار داشته یا اینکه حسابی غافلگیر شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اپل آنتن‌های ۵G آیفون‌های نسل جدید را خودش طراحی می‌کند

به نظر می‌رسد که آنتن‌های شرکت کوالکوم (Qualcomm) برای گوشی‌های اپل بیش از حد بزرگ هستند و به همین دلیل اپل خودش ماژول آنتن‌هایی که در آیفون‌های ۵G استفاده می‌شوند را طراحی می‌کند. طبق گزارش سایت Fast Company، در سالی که شبکه‌ی ۵G ویژگی مورد توجه آیفون‌های جدید خواهد بود، اپل تصمیم گرفته است که آنتن‌ گوشی را خودش طراحی…

دلیل اختلال اینترنتی ناشی از حملات سایبری گسترده است

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در یک رویدادی به صحبت درباره اختلال اینترنتی چند روز گذشته پرداخت و آن را ناشی از حملات سایبری گسترده دانست. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

نمونه‌های اولیه بدست آمده از Google Pixel 5 XL نمایانگر یک سیستم مبتنی بر دوربین سه گانه است

گوشی Google Pixel 5 XL حدود ۹ ماه دیگر با انتشار رسمیش فاصله دارد؛ این در حالی است که اولین رندر های دستگاه پیش از این به اینترنت راه یافته‌اند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید تا در جریان جزئیات بیشتر قرار بگیرید. (بیشتر…)