شایعه: سونی به منظور خرید استودیوی اینسامنیاک گیمز ۲۲۹ میلیون دلار پرداخت کرده است

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت سونی (Sony) به تازگی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را خریداری کرده و این خبر را در روز مراسم Gamescom 2019 به اشتراک گذاشت. حتی جف کیلی (Geoff Keighley)، مجری این مراسم، نسبت به این موضوع شگفت‌زده شد و این خبر را در اواسط مراسم یاد شده اعلام کرد. اکنون به نظر می‌رسد که مبلغ پرداختی شرکت سونی به منظور دست‌یابی به این استودیو مشخص شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت؛ پس با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی در فایل‌های بایگانی سایت SEC سندی پیدا شده است که به پرداخت مبلغی بالغ بر ۲۲۹ میلیون دلار توسط شرکت سونی و به منظور خرید استودیوی اینسامنیاک گیمز اشاره دارد. این استودیو تاکنون توانسته بازی‌های تحسین شده‌ی Spider-Man و Ratchet and Clank را منتشر کند و حقیقتا که استودیوی باارزشی محسوب می‌شود. اما به هرحال این مبلغ هنگفتی بوده و بایستی منتظر بمانیم و مشاهده کنیم که آیا این استودیو در آینده می‌تواند عناوین باارزش دیگری را خلق کند و یا خیر.

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) نیز در گذشته به منظور جذب استویدیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار را به آن‌ها پرداخت کرد. چنین مورد مشابهی نیز برای شرکت مایکروسافت اتفاق افتاده و آن‌ها مبلغی بالغ بر ۳۷۵ میلیون دلار را به منظور خرید استودیوی ریر (Rare) هزینه کردند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “شایعه: سونی به منظور خرید استودیوی اینسامنیاک گیمز ۲۲۹ میلیون دلار پرداخت کرده است

عجب…استودیو بخرید.کوجیما پروداکشنز هم بخرن دیگه…تو فقط بخر (:rofl:)

۱

کوجیما خیلی ارزشمنده. هر ناشری باید دنبالش باشه. درسته که DS در حد اون هایپ شدید نبود ولی این شخص واقعا پتانسیلی داره که هر ناشری باید سر و دست بشکونه واسش ⭐️
فقط تصور یه فرانچایز ژانر Horror ازش هایپ کنندس، چه برسه تریلر بده.

۲

صد درصد با حرفاتون‌موافقم به خصوص جمله اول. 🙂

۱

?

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • PS4
  • بازی ویدئویی
  • شایعه: سونی به منظور خرید استودیوی اینسامنیاک گیمز ۲۲۹ میلیون دلار پرداخت کرده است