تریلر کامل به‌روزرسان Call Of Duty: Modern Warfare Season 2 لو رفت

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی اطلاعات و ویدئویی کوتاه از به‌روزرسان Call Of Duty: Modern Warfare Season 2 منتشر شد که به محتویات اضافی جدید آن می‌پرداخت. اکنون تریلر جدیدی از آن فاش شده است که نه تنها موضوعات گذشته را به نمایش می‌گذارد بلکه نقشه‌ها و بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.
بر اساس اطلاعات گذشته، شخصیت گوست (Ghost) و نقشه‌ی Rust در این به‌روزرسانی وجود خواهد داشت. اکنون تریلر فاش شده نشان می‌دهد که در کنار این موارد، نقشه‌های The Atlas Superstore، Bazaar و Zhokov Boneyard نیز در آن حضور دارند.

The Atlas Superstore نقشه‌ی بزرگی در بخش Spec Ops این بازی بوده و اتفاقات آن در انبار و مرکز خرید و فروش شهر وردنسک (Verdansk) رخ می‌دهد. اما نقشه‌ی آشنای Zhokov Boneyard که در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز آن را مشاهده کردیم نیز در این عنوان بازسازی شده و از طریق این به‌روزرسان در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

اما نقشه‌ی Bazaar متعلق به حالت Gunfight بوده و مبارزات آن در خاورمیانه، زادگاه شخصیت فرح کریم (Farah Krim)، جریان خواهد داشت. اما در نهایت نقشه‌ی Rust مورد انتظارترین آن‌ها محسوب شده و بسیاری از طرفداران به شدت منتظر تجربه‌ی آن هستند.

شما می‌توانید تریلر فاش شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “تریلر کامل به‌روزرسان Call Of Duty: Modern Warfare Season 2 لو رفت

Better call saul 😀

۲

چجوری بهت ۲ تا لایک بدم؟ یدونه کمه

۱

همین یدونه به اندازه هزارتا ارزش داره 🙂

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *