رونمایی استون مارتین از رودستر جدید Vantage

شرکت استون مارتین یکی از برندهای شناخته شده در صنعت خودروسازی بوده که به تازگی از محصول رودستر جدید Vantage خود رونمایی به عمل آورده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

استون مارتین رودستر Vantage یکی از سریع‌ترین خودروها با سقف کروک بوده و در کمتر از ۷ ثانیه می‌تواند به جمع آوری سقف خود بپردازد. در بخش پیشرانه شرکت بریتانیایی از موتور هشت سیلندر ۴.۰ لیتری ۵۱۰ اسب بخاری بهره گرفته که ساخته شرکت AMG مرسدس بنز است.

در سال ۲۰۱۸ استون مارتین نسخه کوپه Vantage را رونمایی کرد و حال نوبت به نسخه رودستر محبوب رسیده که انتظار می‌رود استقبال خوبی از آن صورت گیرد. طراحی لوکس، اسپرت و پریمیومی Vantage رودستر نظر هر فردی را به خود جلب می‎کند.

استون مارتین Vantage رودستر

برای طراحی این خودرو از همان عناصر Vantage کوپه الهام گرفته شده با این تفاوت که نسخه جدید دارای سقف تاشویی است. در کنار پیشرانه ۴.۰ لیتری هشت سیلندر توربودوقلو Vantage رودستر، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ساخته ZF آلمان قرار می‌گیرد و همین مزایایی در سرعت عملکرد بالا اتومبیل موردبحث خواهد داشت.

به گفته استون مارتین، Vantage رودستر در کمتر از ۳.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت خواهد رسید و سقف سرعت آن ۳۰۴ کیلومتر برساعت است. همچنین وزن آن ۶۰ کیلوگرمی بیش از نسخه کوپه شده و روی عملکرد حرکتی آن تاثیر منفی گذاشته است.

استون مارتین این محصول جدید را با قیمت ۱۲۶ هزار پوند به مشتریان خاص خود تحویل خواهد داد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *