تلفن هوشمند ارزان قیمت شیائومی Redmi 8A Dual معرفی شد

شرکت شیائومی در سال‌های اخیر تصمیم گرفت تا برند ردمی را به یک برند مستقل تبدیل سازد. از این رو هر سال شاهد معرفی محصولات جدیدی هستیم که هر یک در نوع خود برجسته هستند و حال نوبت به یک مدل ارزان قیمت موسوم به Redmi 8A Dual رسید. با بروزنیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند تازه معرفی شده Redmi 8A Dual از طراحی ساده و مشخصات مطلوبی برخوردار است. نخست آن که به صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی HD+ ناچ با نسبت تصویر ۱۹:۹ و پوشش شیشه گوریلاگلس ۵ مجهز است.

در سوی دیگر دارای پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۹ شده که در کنار تراشه گرافیکی Adreno 505 و حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی LPDDR3 توانایی پردازشی مناسبی دارد. گذشته از آن حافظه داخلی Redmi 8A Dual به ۳۲ گیگابایت می‌رسد اما توانایی ارتقا از طریق اسلات کارت میکرو اس دی هم وجود دارد.

Redmi 8A Dual با قیمت ۹۰ دلار

سیستم عامل دستگاه اندروید ۹.۰ پای بوده و رابط کاربری MIUI 11 دارد. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی دوگانه در کنار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پیکربندی مناسبی برای تصویربرداری با Redmi 8A Dual هستند. استاندارد نسبی ضدآب P2i ، جک ۳.۵ میلیمتری، رادیو اف ام دیگر مشخصه این گوشی خوش قیمت است.

ردمی ۸ای دوال از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n با VoWiFi، بلوتوث ۴.۲، پورت USB-C بهره می‌برد. یکی از مزیت‌های قابل توجه این اسمارتفون باتری ۵۰۰۰ میلی آمپریست و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

Redmi 8A Dual با قیمت ۹۰ دلار از ۱۸ فوریه به بازار عرضه خواهد شد و گزینه رنگی سفید، آبی و بنفش تیره برای آن در نظر گرفته شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *