بروزنیوز

حمله هکرها به Red Dead Online

هکرها بد هستند. این یک واقعیت است. آن‌ها تجربه‌ی آنلاین بک بازی را برای سایر بازی‌بازان اسپویل کرده و سپس با تقلب تجربه‌ی لذت بخش یک بازی را به‌طور کامل خراب می‌کنند. متاسفانه این اتفاقی است که برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Online رخ داده است. (بیشتر…)

جدول فروش هفتگی بریتانیا | هجوم کم‌تعداد زامبی‌ها

سرانجام جدیدترین جدول فروش هفتگی بریتانیا نیز منتشر شد و آماری اجمالی از عملکرد بازی‌های هفته‌ی گذشته را به ما ارائه کرد. بازی FIFA 20 در این میان توانسته مجددا به رتبه‌ی نخست بازگشته و بر تخت سلطنت بریتانیا تکیه زند. (بیشتر…)

رونمایی MSI از نمایشگرهای گیمینگ با نرخ نوسازی بیش از ۱۴۴ هرتز

شرکت MSI یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم کامپیوتری و سیستم‎های رایانه‌ای دسکتاپی به تازگی از چند نمایشگر گیمینگ حرفه‌ای برای ورزش‌های الکترونیکی رونمایی کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

خیزش ناموفق لیچ کینگ | نقد و بررسی بازی Warcraft 3: Reforged

زمانی که برای اولین مرتبه بازی Warcraft 3 را تجربه کردم، از محتوای غنی و طولانی بودن بخش داستانی آن شگفت‌ زده شدم. با اینکه چندان داستان آن را متوجه نشدم، اما باز هم آرتاس (Arthas) و طراحی شخصیت هایی مانند ایلیدن (Illidian)، من را تبدیل به طرفدار این مجموعه کرد. درست است که بازی نقش آفرینی World of Warcraft…

هیدئو کوجیما در حال نوشتن پلات پروژه‌ی آینده‌ی خود است

همان‌طور که مطلع هستید، بازی Death Stranding در سال گذشته منتشر شد و اکنون هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق این عنوان، پس از گذشت چند ماه از انتشار آن، می‌تواند با خیال آسوده برروی پروژه‌ی بعدی خود کار کند. وی نیز به تازگی پیامی را ارسال کرده و اظهار داشته است که در حال توسعه‌ی پروژه‌ی آینده‌ی خود است. اکنون…

اولین ویدئو تبلیغاتی Galaxy Z Flip سامسونگ برای مراسم اسکار منتشر شد

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی رویداد ۱۱ فوریه از خانواده گلکسی اس ۲۰ و گوشی هوشمند پرچمدار تاشو Galaxy Z Flip رونمایی کند. به تازگی ویدئو تبلیغاتی Galaxy Z Flip پیش از رونمایی منتشر شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تصویر زیبایی از بازی The Last of Us Part 2 توسط طرفداران منتشر شد

طرفداران به شدت منتظر انتشار بازی The Last of Us Part 2 در ماه می هستند و روزانه تصاویری ساختگی را برای سازندگان آن ارسال می‌کنند که به فن آرت (Fan Art) شهرت دارند. اکنون تصویر زیبایی از این بازی به سبک پوستر فیلم‌های سینمایی خلق شده است که به شدت مورد توجه بازی‌بازان و توسعه‌دهندگان این عنوان قرار گرفته…

تریلر جدیدی از بازی Star Citizen منتشر شد

بازی Star Citizen هم‌اکنون در مرحله‌ی دسترسی زودهنگام قرار داشته و توسعه‌دهندگان آن به مرور زمان، ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. اکنون طبق رسم همیشگی، تریلری از این بازی منتشر شده است که بازی‌بازان را با جنبه‌های مختلفی از آن آشنا می‌سازد. (بیشتر…)

درز تصویری از گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G سامسونگ پیش از رونمایی

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی رویداد ۱۱ فوریه یا ۲۲ بهمن خانواده پرچمدار گلکسی اس ۲۰ را رونمایی کند. تا به حال تصاویر و شایعات بسیاری منتشر شد و حال نوبت به تصویر جدید گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)