گلکسی اس ۲۰ قیمت گلکسی اس ۱۰ را کاهش داد

شرکت سامسونگ روز گذشته از خانواده گلکسی اس ۲۰ در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی کرد و حتی در کنار آنها گلکسی زد فلیپ تاشو نیز معرفی شد. حال به مناسبت این معرفی، کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند قیمت پرچمداران نسل قبلی را کاهش دهند. با بروزنیوز همراه باشید.

همیشه شرکت‌ها هنگامی که از نسل جدید تلفن هوشمند خود رونمایی می‌کند، تصمیم می‎گیرند کاهش قیمتی را برای نسل پیشین در نظر گیرند. در این بین سامسونگ نیز با معرفی سری گلکسی اس ۲۰ تصمیم به کاهش قیمت سری گلکسی اس ۱۰ گرفته تا بر مشتریان این سری بیافزاید.

سامسونگ برای جذابیت بیشتر فروش سری گلکسی اس ۱۰ را با کاهش قیمت بی نظیر ۱۵۰ دلاری رو به رو کرده که موجب خواهد شد خریداران این سری را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

سامسونگ و تخفیف بزرگ برای سری گلکسی اس ۱۰

با چنین کاهشی گوشی‌های گلکسی S10e با قیمت پایه ۵۹۹ دلار، گلکسی اس ۱۰ با قیمت پایه ۷۴۹ دلار و گلکسی اس ۱۰ پلاس با قیمت پایه ۸۴۹ دلار عرضه خواهند شد. کاهش قیمت انجام گرفته توسط سامسونگ رشد فروشی را برای سری گلکسی اس ۱۰ به دنبال خواهد داشت و مشخص نیست روند فروش سری گلکسی اس ۲۰ چگونه خواهد بود.

سری گلکسی اس ۱۰ در فوریه سال ۲۰۱۹ معرفی شدند و سامسونگ بیش از چهار مدل معرفی کرده که باید به مدل گلکسی S10e اقتصادی، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G اشاره کرد.

شایان ذکر بوده سری گلکسی اس ۲۰ قرار است مارس امسال به بازار عرضه شوند. در اخباری مرتبط انتظار داریم با معرفی سری گلکسی نوت ۲۰، قیمت سری گلکسی نوت ۱۰ کاهش یابد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *