هدفون بی سیم Galaxy Buds+ سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ به تازگی در جریان رویداد ۱۱ فوریه خود از هدفون بی سیم جدید Galaxy Buds+ با طراحی بهبودیافته و عمر باتری بیشتر رونمایی به عمل آورده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

هدفون بی سیم Galaxy Buds+ در کنار سری گلکسی اس ۲۰ رونمایی شده و با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS سازگاری دارد. این هدفون از اسپیکرهای دو طرفه برخوردار است که توسط AKG توسعه یافته و کیفیت صوتی بالایی ارائه می‌دهد.

همچنین شاهد استفاده از سه میکروفون روی این گجت هستیم که متاسفانه خبری از فناوری لغو نویز نیست. از آنجایی که آنها دارای ویژگی عبور محیطی هستند‌، بنابراین شما می‌توانید آگاهی‌های موقعیتی را هنگام گوش دادن حفظ کنید.

Galaxy Buds+ سامسونگ با طول عمر باتری بیشتر

هر یک از گوشی‌ها دارای باتری ۸۵ میلی آمپری بوده که عمر باتری ۱۱ ساعته‌ای با هر بار شارژ خواهند داشت. کیس شارژ نیز از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی به عمل می آورد. یک پورت USB-C هم تعبیه شده تا بتوان به صورت سیمی این کیس را شارژ کرد.

سامسونگ محصول جدید را در رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد نمود و با پوشش لاستیکی اضافی همراه هستند. قیمت این محصول جدید ۱۵۰ دلار بوده و از ۱۴ فوریه برای خرید دردسترس هستند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *