شیائومی Mi 10 از صفحه نمایش ۹۰ هرتز برخوردار است

شرکت سامسونگ روز گذشته سری گلکسی اس ۲۰ را معرفی کرد و حال باید منتظر ماند تا دیگر برندها از جمله شیائومی نیز به معرفی نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود از جمله Mi 10 بپردازد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

شرکت شیائومی روز ۱۳ فوریه از دو مدل پرچمدار می ۱۰ و می ۱۰ پرو رونمایی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات بسیاری پیرامون این دو مدل منتشر شده و حال شاهد اطلاعات بیشتری از می ۱۰ شیائومی هستیم.

لی جون مدیرعامل شیائومی به تازگی در حساب ویبو خود بیان داشت که می ۱۰ از صفحه نمایش ۹۰ هرتز برخوردار است و فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی را شامل می‌شود. نمایشگر هر دو گوشی هوشمند می ۱۰ از نوع AMOLED بوده و شدت روشنایی ۱۱۲۰ نیتی دارد.

شیائومی Mi 10 با نمایشگر منحنی امولد

همچنین سرعت نمونه گیری لمس ۱۸۰ هرتزی هم باید در نمایشگر می ۱۰ شاهد باشیم. پشتیبانی از استاندارد HDR10 +و استاندارد رنگی DCI-P3 ، ویژگی‌های بزرگ صفحه نمایش می ۱۰ شیائومی بوده که موجب خواهد شد با نمونه‌های جذابی رو به رو شویم.

گذشته از آن باتری می ۱۰ ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع بی سیم ۳۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد. با رونمایی در روز ۱۳ فوریه، خانواده پرچمداران شیائومی ۲۳ فوریه به بازار عرضه خواهند شد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *