رونمایی سدان کامپکت هوندا City 2020 در ماه آوریل

شرکت هوندا به تازگی اولین تصویر تیزری سدان کامپکت City 2020 را که قرار است ماه آوریل رونمایی شود، منتشر کرد. این سدان جذاب که از طراحی نسل جدید برند ژاپنی برخوردار است یک مدل کارآمد برای بازارهای آسیا شرقی چون هند است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

هوندا در تلاش است تا سهم خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح اتومبیل در جهان افزایش دهد. از این رو بازارهای بزرگی چون هند و چین را هدف قرار داده تا به عرضه مدل‌های محبوب در این مناطق بپردازد.

به تازگی تصویر تیزری City 2020 هوندا به عنوان سدان کامپکت این شرکت ژاپنی منتشر شد که قرار است آوریل امسال رونمایی و نخستین بار در بازار هند عرضه شود. این خودرو از طراحی شبیه به سیویک و دیگر محصولات هوندا برخوردار است.

نخست آن که دارای چراغ LED دی لایت بوده و از جلوپنجره یک سره با لوگو هوندا برخوردار است. چراغ برجستگی که به عنوان امضا طراحی هوندا بوده، دارد. پیش از این تصاویری مربوط به City 2020 منتشر شد و حال رسما تصویر تیزری آن به بیرون درز کرد.

هوندا City 2020 سدان اقتصادی و کوچک

طبق تصاویر قبل، سیتی ۲۰۲۰ دارای چراغ عقب جذاب بوده که شامل یک خط LED شده و بزرگ به نظر می‌رسد. همچنین مه شکن کوچکی در سپر جلو تعبیه شده و طراحی کلی مدل بسیار جذاب است.

در کابین داخلی نیز یک نمایشگر کوچک لمسی با یک غربیلک فرمان سه شاخ تعبیه شده و کلیدهای تنظیماتی متعددی را نمی‌توان شاهد بود و ساده به نظر می‌رسد. گفته شده این مدل با پیشرانه ۱.۵ لیتری i-DTEC دیزلی ۱۱۷ اسب بخاری در کنار گیربکس CVT شش سرعته اتوماتیک یا دستی عرضه خواهد شد. البته یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۰ اسب بخاری نیز برای این مدل اقتصادی در نظر گرفته شد.

بالاترین مدل دارای پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو بنزینی ۱۲۲ اسب بخاری بوده و تریم سطح بالایی است. اگر بخواهیم به رقبا این سدان کوچک بپردازیم باید به اشکودا Rapid، فولکس واگن ونتو و چندی دیگر پرداخت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *