بروزنیوز

لاین‌آپ سونی برای رویداد PAX East منتشر شد | Final Fantasy 7 Remake و The Last of Us Part 2 دو عنوان بزرگ مراسم

امروز و طی گزارشی سونی لیستی از عناوینی را که قرار است در رویداد PAX East امسال به آن‌ها بپردازد منتشر کرد. در میان این لیست نام دو عنوان درخشان و مورد انتظار قرار دارد. بازی The Last of Us Part 2 که بخشی از ان به صورت دمو در دسترس خواهد بود و دیگری Final Fantasy 7 Remake که…

شایعه: پلی‌استیشن ۵ با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه می‌شود

از زمانی که صفحه‌ی پلی‌استیشن ۵ در وب‌سایت رسمی سونی ایجاد شده است، گمانه زنی‌های فراوانی در رابطه با این کنسول منتشر شده که یکی از مهم‌ترین موارد که ذهن همگان را به خود مشغول کرده قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌باشد. امروز شایعه‌ای مبنی بر قیمت ۴۵۰ دلاری این کنسول منتشر شد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

امتیاز پایین موتورولا Razr در تعمیرپذیری

شرکت موتورولا در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که گوشی هوشمند تاشو Razr را به عنوان یک مدل نسل جدید و جذاب معرفی کرد. حال به تازگی گروه IfiXit تصمیم گرفت به کالبدشکافی این محصول تازه وارد بپردازد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رونمایی شیائومی از خانواده پرچمدار M10

شرکت شیائومی همانطور که انتظار داشتیم، به تازگی در چین از خانواده پرچمداران سری M10 رونمایی به عمل آورد. اسمارتفون‌هایی با طراحی جذاب و مشخصات بزرگ که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

انتشار اولین تصویر تیزری هیوندا i30 2021 فیس لیفت

شرکت هیوندا در نظر دارد بزودی نسخه فیس لیفت هاچ بک i30 را به عنوان مدل ۲۰۲۱ با طراحی جذاب و تهاجمی در آینده نزدیک رونمایی کند. در این بین به تازگی اولین تصویر تیزری این مدل فاش شده است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

نسخه‌ی آزمایشی Nioh 2 در ۲۸ فوریه برای کاربران پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار می‌گیرد

تقریبا یک ماه تا انتشار Nioh 2 باقی‌مانده است. Nioh 2 را می‌توان ترکیبی از تاریخ، افسانه، اکشن بی حد و مرز و سیستم مبارزاتی بسیار جالب دانست. همانطور که اطلاع دارید این بازی از سمت مجموعه سازنده گلد اعلام شد که خبر آن را در اینجا می‌توانید مطالعه کنید. زمانی که عنوانی گلد می‌شود به معنای آن است که…

لنوو بزودی گوشی هوشمند گیمینگ معرفی می کند

شرکت لنوو همانند دیگر برندها از برند گیمینگ برخوردار است که به عنوان Legion شناخته می‌شود. حال به نظر می‌رسد برند چینی درصدد است تا بزودی از گوشی هوشمند این مارک یعنی Legion رونمایی به عمل آورد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی Resident Evil 2 موفق به فروش ۵.۸ میلیون واحد شده است

کمپانی کپکام (Capcom) امروز و طی گزارشی، لیستی از تعداد واحدهای فروش عناوین مختلف خود منتشر کرد. آمار فروش این بازی‌ها همگی تا تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹ می‌باشند. در این میان بازی Resident Evil 2 که یکی از نامزدهای بازی سال ۲۰۱۹ شده بود موفق به فروش ۵.۸ میلیون واحدی شده است. (بیشتر…)

جف کیلی رویداد E3 2020 را برگزار نمی‌کند

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای دنیای بازی‌های ویدئویی، رویداد E3 است که همگی ما خاطرات بسیاری با آن داریم. یکی از عوامل مهم این رویداد جف کیلی (Geoff Keighley) است که خاطرات بسیار زیادی را برای ما در این رویداد خلق کرده. اما جف کیلی امروز عنوان کرد دیگر رویداد E3 2020 را برگزار نمی‌کند. (بیشتر…)

توسعه‌دهندگان Dead By Daylight در سال ۲۰۲۰ تور خواهند داشت

عنوان ترسناک چندنفره Dead by Daylight روایتی جالب از یک زندگی طولانی است. این بازی براساس سریال‌های مطرح شبکه نتفلیکس ساخته شده است. سریال‌هایی چون Evil Dead، Scream، Halloween و غیره. اما خبر جالب این‌که سازندگان این بازی اعلام کردند که یک تور در رابطه با این بازی خواهند داشت. (بیشتر…)