بازی Anthem در دست بازسازی قرار گرفت

برپایه‌ی گزارشی که در صفحه‌ی رسمی BioWare و توسط کیسی هادسون (Casey Hudson) منتشر شد به نظر می‌رسد آینده‌ای جذاب در انتظار Anthem است.

نقل مستقیم از هادسون به شرح زیر می‌باشد:

تیم ما سال گذشته بر بهبود و توسعه‌ی Anthem تمرکز داشته است. ما تصمیم داریم ثبات، عملکرد بهتر و کیفیت کلی را در قالبی جدید ارائه دهیم. ما بازخوردهای مخاطبانمان را شنیده‌ایم و باتوجه به نظرات شما سعی کردیم بازی را ارتقاء دهیم و در نهایت تجربه‌ی آن را به مراتب لذت بخش‌تر کنیم. هنوز کارهای بنیادی بیشتری برای استفاده از تمام ظرفیت‌های این بازی داریم. ما به یک ابداع بنیادین نیاز داریم، چیزی بیشتر از توسعه‌ی یک نسخه‌ی به‌روزرسانی.

در طول ماه‌های آینده ما برروی طراحی مجدد این بازی تمرکز خواهیم کرد. سعی می‌کنیم با معنادار کردن پاداش‌ها، حفظ لذت پرواز و نبرد در یک محیط علمی تخیلی بزرگ به مراتب تجربه‌ی بازی را بهبود ببخشیم. دوست داریم کاری را انجام دهیم که اولین‌بار ایده‌ی آن را در سر داشتیم. بررسی و تمرکز اولیه تیم ما کار کردن برروی گیم‌پلی Anthem است.

همانطور که اطلاع داری بازی Anthem سال گذشته با مشکلات متعددی منتشر شد. هم‌اکنون و پس از گذشت این مدت به نظر می‌رسد تیم سازنده و استودیوی BioWare تصمیم گرفته‌اند تا بازسازی نسخه‌ی اولیه را آغاز کنند و نسخه‌ای کامل را منتشر نمایند. باید تا زمان انتشار این نسخه‌ی جدید منتظر بمانیم تا نتیجه‌ی کار را مشاهده کنیم. طبق گزارش منتشر شده تا پایان این ماه بازسازی ادامه خواهد داشت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *