شیائومی، اوپو و هوآوی همگی در MWC 2020 حضور دارند

تاکنون مشخص شده شرکت‌های سونی، ال جی، آمازون، انویدیا و برخی دیگر، از حضور در MWC 2020 سر باز زدند و قصد ندارند به این نمایشگاه بیایند. زیرا گفته شده برای ویروس کرونا و عدم شیوع این بیماری به شرکت کنندگان این تصمیم گرفته شد. با بروزنیوز همراه باشید.

اگرچه شرکت‌های ژاپنی، امریکایی و کره‌ای تمایلی به شرکت در MWC 2020 ندارند، اما چینی‌ها که خود عامل شیوع کرونا هستند، خبر از شرکت در MWC 2020 دادند. پیشتر نیز سازمان GSMA برگزار کننده MWC، دستورالعمل پیشگیری از این ویروس در جریان نمایشگاه را منتشر کرده است.

Oppo می‌گوید محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، سالن اجتماعات در MWC است و تمام غرفه این شرکت کاملا ضد عفونی خواهد شد تا مشکلی برای شرکت کنندگان به وجود نیاید. کلیه کارکنان این شرکت نیز قبل از هر روز نمایشگاه، لباس خود را ضدعفونی خواهند کرد تا هر گونه ویروس از آنها دور باشد.

حضور چینی‌ها در MWC 2020

شیائومی نیز اعلام کرده در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد و جدیدترین محصولات را به نمایش می‌گذارد. همچنین باتوجه به اعلام GSMA، از دستورالعمل این سازمان پیروی می‌کند. این شرکت می‌گوید که تضمین می‌کند  کلیه کارمندان مسافر از چین علائمی نخواهند داشت و حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به بارسلونا از چین خارج شدند. این پروتکل همچنین برای کلیه مدیران ارشد جلساتی قبل از رویداد برنامه ریزی نمود.

ریچارد یو مدیرعامل هوآوی نیز اعلام کرده که این شرکت در MWC جدیدترین نوآوری‌هایش را معرفی خواهد کرد و از دستورالعمل GSMA پیروی می‌کند تا مبادا این ویروس در بارسلونا نیز شیوع پیدا کند.

با تمام این تفاسیر MWC 2020 بدون حضور برخی شرکت‌های بزرگ برگزار خواهد شد و شاید برای علاقمندان مانند سال‌های قبل جذابیتی نداشته باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *