برنامه زمانی انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی‎های ال جی مشخص شد

شرکت ال جی چندان در زمینه انتشار بروزرسان اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود فعال نیست. در این بین شعبه ایتالیا برند کره‎ای جزئیاتی درباره نقشه راه انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند این کمپانی مشخص کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

در ماه‌های اخیر ال جی اندروید ۱۰ کیو را برای G8 و V50 تینکیو منتشر کرده است. به شکلی که کاربران این دو اسمارتفون در حال حاضر از اندروید ۱۰ کیو برخوردار هستند. اما طبق نقشه را LG، بزودی مدل‌های بیشتری از تلفن‌های هوشمند این شرکت به اندروید ۱۰ کیو جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل مجهز خواهند شد.

باتوجه به پست ال جی ایتالیا گوشی‌های هوشمند V40, V50, G8X, G8S, G7, K50S, K40S, K50و Q60 در سال جاری اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد. اما نقشه راه به شرح زیر است:

فوریه ۲۰۲۰

  • ال جی V50 Thinq

سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

  • G8X ال جی

سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰

  • ال جی G7, G8S  وV40

سه ماهه پایانی ۲۰۲۰

  • K50S, K40S, K50 و Q60

این ها تمامی مواردیست که باید درباره نقشه راه اندروید ۱۰ کیو برای گوشی‌های هوشمند ال جی بدانید. البته این برند پیشتر مشخص کرده که بزودی تحولی در بخش اسمارتفون خود به وجود خواهد آورد تا از رکورد خارج شده و بیشتر موردتوجه کاربران و مشتریان قرار گیرد. شایان ذکر است که اندروید ۱۰ کیو در کنار رابط کاربری LG UX 9.0 دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت و شباهتی به One UI سامسونگ دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان انتشار اندروید ۱۰ منتظر ماند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *