شرکت کپکام در گذشته چند مرتبه اقدام به ساخت Resident Evil 2 Remake کرد

به نظر میرسد که شرکت کپکام (Capcom) در گذشته چند مرتبه ایده‌ی ساخت بازی تحسین‌ شده‌ی Resident Evil 2 Remake را در سر می‌پروراند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بازی Resident Evil 2 Remake سال گذشته منتشر شد و تحسین منتقدین و طرفداران را در پی داشت. اما ممکن بود که این بازی هرگز توسعه نیابد و شرکت کپکام ایده‌ی ساخت آن را برای چند مرتبه در سر می‌پروراند. یوشاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Playstation Blog اعلام کرد که توسعه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 چندین مرتبه در شرکت کپکام مطرح شد ولی سرانجام در سال ۲۰۱۵ میلادی مورد استقبال مدیران این شرکت قرار گرفت. همچنین وی اظهار داشت که طرفداران به شدت خواستار این بازی بودند و روزانه درخواست‌های خود را به آن‌ها ارائه می‌کردند.

آنها سرانجام ویدئوی «We Do It» را ترتیب دادند تا با رونمایی از این بازی، طرفداران را هیجان‌زده کنیم. اما این موضوع زمانی اتفاق افتاد که آن‌ها کاملا مطمئن بودند که این بازی را توسعه خواهند داد. اکنون خوشبختانه این بازی موفقیت بزرگی را برای شرکت کپکام به دست آورده و بازی Resident Evil 3 Remake نیز در سال جاری منتشر خواهد شد.

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین بازی Resident Evil 2 Remake نیز در حال حاضر برروی کنسول‌های یاد شده در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با بازی Resident Evil 3 Remake را از نشانی قرا گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

11 دیدگاه در “شرکت کپکام در گذشته چند مرتبه اقدام به ساخت Resident Evil 2 Remake کرد

اخ کپکام کبیر چی میتازه و ترمزشم بریده و توقف ناپذیر شده
من منتظر اون روزی هستم که اویل ۴ و اونیموشا ۴ بیان چون اون روز روز رستاخیر هنر گیمه

سه تا بازی مولتی پلتفرم بهتون پیشنهاد میدم حتما تجربه کنید
۱. سری بازیای resident evil این سری بازی اصلا جامپ اسکر های رو مخ نداره کاملا معقولانست حرفه ای میترسونتون با فضای دارک شمارو درخودش حل می کنه
۲. سری بازیای life is strange داستانش جالب بود نماد شخصیت ها مثل مکس اهو بود ,کلویی پروانه ابی, ریچل امبر نماد زاغ سیاه و…. واکینگ دد هم پیشنهاد میکنم
۳. بازی star wars jedi یه جورایی بازیش شبیه ویچر هستش(خفیف) مثلا گرالت از جادو استفاده میکنه ولی جدای بازی ما از فورس استفاده میکنه
ردد دد باید جای star wars رو میگرفت ولی چون اینجا اکثرا pc گیمر هستن هنوزم کرک نشده نمی تونن رایگان بر بدن تزریق کنند از فهرستم خطش زدم (:good:)

هف لایف رو استیم رایگان شده حتما تجربش کنید اگه گیبن بهتون ننداخته باشش 😀

رد دد کیلو چنده اخه ؟
بذار بینم زنده میمونم تا فردا که دوم ایترنال رو بخرم یا نه که برات لینکشو بذارم

از تو این سه تا سری بازی که گفتی فقط اویل با ذات من کنار میاد اونم چون از نوستالژیک های زمان کودکیمونه!
وگرنه هیچی FPS کلاسیک نمیشه!

یکم چاشنی بکار بردم قصد توهین نداشتم یکم چاشنی تند و کمی نمک جادو می کنه

چه جالب.re2 remakeفوق العاده بود واقعا.امیدوارمre3هم مثلre2بترکونه. 🙂

فقط امیدوارم تا re3remake به کلکسیون بازی های تاخیری اضافه نشه.

RE3 به شدت در خطره .. منم با ترس و لرز منابعو باز میکنه. هر لحظه ممکنه تاخیر بخوره.

باهات موافقم
بیدستا با سیمولاتور سلاخیش که دوم شناخته میشه همچنان داره میتازه و گفتن امار فروشش به ۸۵ میلیون نسخه رسیده و خوشبختانه نسخه جدیدشم که ۱ فروردین میاد و سال نو بت سلاخی و خون ریزی اغاز میشه و تو فروش کار هر کسی نیست باهاش رقابت کنه اونم تو استیم
اگه ۱ ماه تاخیر بخوره بدک نیست

۱

واقعا خودمم منتظر دووم هستم!
سیستم melee فوق العاده سریع و خشن!
سلاح های غول و کشنده مثل chainsaw-BFG9000 کلا لذت کشتن دشمنا با این دوتا اسلحه قابل توصیف نیستش (:cool:)

۱

Re3تاخیر بخوره؟به نظرم‌میخوره…مهم عشقم اوریه که مطمعنم تاخیر نمیخوره دیگه.چه حالی بکنم من باori and the will of the wisps (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *