ماوس گیمینگ اقتصادی Rival 3 استیل سریز معرفی شد

شرکت استیل سریز یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتری گیمینگ بوده که به تازگی تصمیم گرفت از ماوس گیمینگ بودجه محور یا اقتصادی خود به نام Rival 3 رونمایی به عمل آورد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

ماوس گیمینگ Rival 3 برای افرادی طراحی شده که نمی‌خواهند هزینه بزرگی برای خرید یک ماوس گیمینگ داشته باشند و در مقابل کیفیت ساخت و عملکردی مشابه نمونه‌های رده بالا دریافت کنند.

این شرکت برای محصولاتی چون صفحه کلید Apex Pro و هدست بی سیم Arctis Pro Wire بسیار شناخته شده است. رایوال ۳ در واقع جانشین Rival 310 نسل پیشین شده و از حسگر نوری TrueMove Core با سطح دقت ۸۵۰۰CPI بهره می‎برد.

ماوس گیمینگ Rival 3 استیل سریز

 

ماوس موردبحث با همکاری مشترک استیل سریز و PixArt توسعه یافته تا شاهد یک ماوس حرفه‌ای اما در عین حال خوش قیمت باشیم. علاوه بر این، موتور SteelSeries از تنظیمات حساسیت در مراحل ۱۰۰CPI پشتیبانی می‌کند ، همچنین ماوس حداکثر پنج پروفایل را ذخیره خواهد کرد.

وزن ماوس تنها به ۷۷ گرم می‌رسد و ارگونومی فوق العاده دارد. طول ماوس ۱۲۰ میلی‌متر بوده و از نقاط نوری RGB LED قابل سفارشی سازی برخوردار است. اگر می‎خواهید یک ماوس گیمینگ جذاب و خوش قیمت داشته باشید، Rival 3 استیل سریز همان گزینه برجسته است که باید انتخاب کنید.

قیمت ماوس جدید تنها ۲۵ دلار است و بزودی راهی بازار خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر می‎توانید به وب سایت استیل سریز مراجعه کرده و با اطلاعات کاملی رو به رو شوید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “ماوس گیمینگ اقتصادی Rival 3 استیل سریز معرفی شد

من یه موس دارم مال ۱۰ سال پیشه ولی هنوز آخ نگفته 🙂

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *