Metro Exodus | تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Sam’s Story فاش شد

بازی Metro Exodus در سال گذشته منتشر شد و موفقیت بزرگی را برای ناشر آن یعنی کوچ مدیا (Koch Media) به دست آورد. اکنون طبق وعده‌ی توسعه‌دهندگان این بازی یعنی استودیوی فورای گیمز (۴A Games)، بسته‌الحاقی جدیدی با نام Sam’s Story برای آن منتشر خواهد شد که به نظر می‌رسد اکنون تاریخ انتشار آن فاش شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

به تاگی تصویری در وب‌سایت رسمی این بازی منتشر شد که به تاریخ انتشار آن اشاره داشته و به سرعت از فضای مجازی پاک شد. خوش‌بختانه چشمان تیزبین اعضای وب‌سایت Gamepost آن را شکار کردند و بر اساس توضیحات آن‌ها، بسته‌الحاقی Sam’s Story در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد.

اما این تاریخ در روز سه‌شنبه بوده و معمولا بازی و بسته‌الحاقی‌های آن‌ها در روز جمعه منتشر می‌شوند. تاریخ دیگری نیز در بالای این تصویر درج شده است که به ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اشاره داشته و احتمالا این تاریخ اصلی انتشار آن باشد.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Metro Exodus در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “Metro Exodus | تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Sam’s Story فاش شد

بازی خیلی خوبی بود!
میخواستم بگیرمش ولی از رو استیم برداشتنش نامردا!
کاش میتونستم اینم مثل نسخه های ردوکس تجربه کنم 🙁

۳

اون روز اول که پیش فروشش باز شد من خریدمش و تا گفتن میره رو اپیک ریفاندش کردم

۲

فدایی داری غیرتی!
استیم رو با دنیا عوض نمیکنیم ما! (:cool:)

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *