نسل بعدی Galaxy Fold در بهار امسال رونمایی می شود

شرکت سامسونگ در رویداد ۱۱ فوریه از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس رونمایی خواهد کرد. در این بین مدل تاشو Galaxy Z Flip هم رونمایی خواهد شد اما در واقع جانشین Galaxy Fold نسل اول نیست و به تازگی اطلاعاتی پیرامون جانشین گلکسی فولد منتشر شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

نسل بعدی Galaxy Fold که به عنوان گلکسی فولد ۲ شناخته می‌شود قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی شود. این در حالی بوده که Galaxy Z Flip تاشو شایعه شده، یک مدل منعطف جدید دیگر به حساب می‌آید و ارتباطی به گلکسی فولد ندارد.

به نوعی سامسونگ قصد دارد در بحث گوشی‌های منعطف به عرضه مدل‌های مختلفی بپردازد. این گزارش افزود که Galaxy Fold 2 با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و پشتیبانی از شبکه ۵G راهی بازار می‌شود.

گلکسی فولد ۲ بزودی از راه می رسد

این اطلاعات توسط وب سایت XDA Developers فاش شده و باید آن را حقیقی دانست. احتمالا در نسل بعدی گلکسی فولد طراحی بهبودیافته خواهد داشت و از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی بهره می‌برد.

جزئیات دقیق گلکسی فولد ۲ دردست نیست و نباید به شایعات بی اساس نیز اشاره کرد. در سوی دیگر طی رویداد ۱۱ فوریه یا ۲۲ بهمن سامسونگ قرار است رویداد اختصاصی در سانفرانسیسکو یا نیویورک برگزار شود که در آن ساعت هوشمند گلکسی واچ، خانواده پرچمداران گلکسی اس ۲۰ و تلفن هوشمند تاشو Galaxy Z Flip رونمایی خواهد شد.

در هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه دقیق سامسونگ چیست. پیش بینی شده گلکسی فولد ۲ با قیمتی بیش از نسل اول راهی بازار شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *