Senua’s Saga: Hellblade 2 | مشکلات روانی مجددا بر روایت داستان تاثیر خواهد گذاشت

به نظر می‌رسد که مشکلات روانی سنوئا (Senua) بیش از پیش بازگشته و بر روایت داستان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 با انتشار تریلر نفسگیری در مراسم The Game Awards 2019 معرفی شد و سنوئا را به شکل دیوانه‌واری به تصویر کشید. وی در نسخه‌ی نخست دارای بیماری روانی بود و این موضوع یکی از کلیدی‌ترین جنبه‌های روایت داستان آن محسوب می‌شد. اکنون به نظر می‌رسد که جنون وی در این نسخه نیز بازگشته و به شدت بر روایت داستان تاثیر خواهد گذاشت.

Senua’s Saga: Hellblade 2 با داستانی غنی تر

بر اساس یادداشت‌های توسعه‌دهندگان این بازی در وبسایت رسمی آن، «جنون سنوئا مجددا بخش مهمی از داستان را شکل خواهد داد». همچنین توسعه‌دهندگان این بازی در نظر دارند که نشان‌ دهند جنون چگونه می‌تواند اساطیر، ادیان و خدایان را شکل داده و به مانند خلق هلا (Hela) در Hellblade 1، رویکردی منحصر به فرد را برای این نسخه پیش خواهند گرفت.

تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی نیز ۲ برابر بزرگتر از توسعه‌دهندگان نسخه‌ی نخست بوده و قطعا با عنوانی بزرگ و هیجان‌انگیز طرف خواهیم بود. هنوز تاریخ انتشار و اطلاعات زیادی از این بازی منشر نشده است ولی این عنوان برروی کنسول اکس‌باکس سریز اکس منتشر خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

10 دیدگاه در “Senua’s Saga: Hellblade 2 | مشکلات روانی مجددا بر روایت داستان تاثیر خواهد گذاشت

عجب…من‌که نمیتونم با بازیش ارتباط برقرار کنم…ولی خوب دارن ادامش رو میسازن،دمشون‌گرم.مثل سازندگان اوت لست نیستند که هیچ‌خبری هم‌نمیدن یا میگن داریم مولتی پلیر میسازیم.damn (:dash:)

با این اوصاف هل بلید۳ هم داریم…

منم امیدوارم یه ۳ گانه باشه و بعدش ازش شیردوشی نکنن.
با ور داشتن اسم Senua’s Saga میتونن راحت با یه شخصیت دیگه سری رو ادامه بدن و هر سال یه نسخه ازش بیاد بیرون.

۱

یکی از دلایل موفقیت hellblade1 همین خاص بودن سنوئا بود.
امیدوارم تو e3 یه تریلر گیمپلی ازش نشون بدن به همراه تاریخ انتشارش.مایکروسافت زرنگی کرد با خرید نینجا تئوری.
عشقم سنوئا❤

۱

یک مقاله هم در موردori and the will of the wisps برید.نسخه یکش همه‌چی تمام بود.داستان عالی،موسیقی های عالی،گرافیک هنری بی نظیر.واسه من‌تمام کردنش ۱۷ساعت طول کشید ازبس که‌چالش برانگیز و جذاب بود بازیش.۲۱اسفند میاد این ابرشاهکار استودیوmoon 🙂

باشه مینیویسم، فقط اونجاش که باید از زیر زمین فرار کنی بعد آب داره میاد بالا.. خیلی هیجانی بود و عجب موسیقی داشت اون صحنه
بعد میای بالا اون جغد حمله میکنه بهت با یه کات سی نامبر وان ???

۱

دستت طلا.اره اون صحنه رو اینقدری باختم هنوز موسیقیش یادمه.i ❤ori

آقای آهاز نظر آخر در پست کماندوز رو حذف کنیدوپی گیری کنید دیگه همچین کامنتایی تاییدنشه.خاک برسر اون کسی که همچین کاری کرده

بازی قشنگی بود!
امیدوارم اینم مثل قسمت اول قشنگ باشه! 🙂

چاکر همگی دربست
دارم لحظه شماری میکنم برای دیدار مجدد با سنوئا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *