آیا موتورولا تلفن هوشمند قلم دار معرفی می کند؟

شرکت سامسونگ اولین کمپانی بوده که به تولید تلفن هوشمند دارای قلم پرداخت و آن چیزی نبود جز گلکسی نوت. در این بین برخی برندهای دیگر به پیروی از این برند تصمیم گرفتند چنین محصولی عرضه دارند و حال به نظر می رسد موتورولا دیگر کمپانی این برنامه است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

موتورولا درصدد است یک مدل قلم دار عرضه کند اما این بدان معنا نیست که رقیبی برای سری گلکسی نوت سامسونگ خواهد شد. این برند زیرمجموعه لنوو در چند سال گذشته بیشتر تمرکز خود را روی مدل های میان رده گذاشته و همچنان نیز ادامه دارد.

به تازگی تصویر رندری متعلق به گوشی هوشمند جدید موتورولا منتشر شده که آن را با قلم نشان می‌دهد. در تصویر اسمارتفون دارای دوربین سلفی حفره‌ای بوده و یک قلم استایلوس وار نیز در کنار آن دیده می‎شود.

موتورولا در پی معرفی گوشی دارای قلم

تصویر توسط ایوان بلس توییتر یکی از آشکارسازان صنعت منتشر شده و گویی موتورولا درصدد است چنین محصولی را در آینده نزدیک معرفی کند. بیشتر گزارش و شایعات ایوان به حقیقت می‎رسند و انتظار داریم این اسمارتفون نیز بزودی رونمایی شود.

پیش بینی شده موتورولا یک مدل رده بالا  با این مدل معرفی کند. ایوانس بلس هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده و افزود که اسمارتفون مورد اشاره Edge پلاس شایعه وار نیست. انتظار داریم این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از شبکه ۵G باشد.

شاید Motorola بخواهد در جریان نمایشگاه MWC 2020 بارسلون مدل موردبحث را رونمایی کرده و به شایعات پایان دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *