بروزنیوز

بازی جدید استودیوی بلوپوینت گیمز الگویی از نظر گرافیکی خواهد بود

هنوز نام بازی جدید استودیوی بوپوینت گیمز (Bluepoint Games) مشخص نشده است ولی به نظر می‎رسد که این بازی تبدیل به الگویی از نظر گرافیکی، در نسل آینده‌ی کنسول‌ها خواهد شد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کورسیر و معرفی سیستم های دسکتاپی گیمینگ Vengeance

شرکت کورسیر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم گیمینگ بوده که به تازگی سیستم دسکتاپی گیمینگ جدید خود را با سخت افزار AMD به نام Vengeance معرفی کرده است که مدلی حرفه‌ای است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

مردگان واقعیت مجازی | نقدها و نمرات بازی The Walking Dead: Saints and Sinners

سرانجام بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners نیز منتشر شد و به نظر می‌رسد که با توجه به بازخوردهای نسبتا مثبتی که دریافت کرده، بسیاری از طرفداران این مجموعه را خوشحال کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

لنوو تبلت اقتصادی M10 FHD REL را معرفی کرد

شرکت لنوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دستگاه‌های رایانه‌ای بوده که به تازگی از تبلت اقتصادی میان رده جدید خود به نام M10 FHD REL رونمایی به عمل آورده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

یکی از توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 شایعات مربوط به تاخیر انتشار آن را رد کرد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که از دلایل به تعویق افتادن انتشار بازی Cyberpunk 2077 حکایت دارد. اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها حقیقت نداشته و ما نیز در ادامه به مرور دلیل آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رویکرد بازاریابی سری Call of Duty هم‌چنان به شرکت سونی متمایل خواهد بود.

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت سونی (Sony) حق امتیاز باززاریابی مجموعه‌ی محبوب Call of Duty را برای ۴ سال است که در اختیار داشته و اکنون به نظر می‌رسد که این موضوع نیز در آینده تغییر نخواهد کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شایعه: ریبوت Star Wars: Knights of the Old Republic در دست توسعه قرار دارد

به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen order به موفقیت بزرگی دست یافته و اکنون در حال توسعه‌ی ریبوت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

سرانجام تریلری از بخش داستانی بازی Nioh 2 منتشر شد [به‌روزرسانی]

همان‌طور که مطلع هستید، توسعه‌دهنده‌ی بازی Nioh 2 یعنی استودیوی کوئی تکمو (Koei Tecmo) وعده داد که تریلر جدیدی از بخش داستانی این عنوان را به زودی منتشر خواهد کرد. اکنون این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفته و ما شاهد انتشار تریلری جذاب از این عنوان هستیم. در ادامه و به منظور تماشای این تریلر با وب‌سایت بروزنیوز همراه…

بازی Resident Evil 3 Remake از قفل Denuvo استفاده می‌کند

به سرعت به زمان انتشار بازی Resident Evil 3 Remake نزدیک می‌شویم و در همین راستا نیز اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی از قفل Denuvo استفاده می‌کند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی Half-Life: Alyx به اندازه‌ی Half-Life 2 محتوا خواهد داشت

پس از رونمایی هیجان‌انگیز بازی Half-Life: Alyx، اکنون توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی شرکت ولو (Valve) اطلاعات جدیدی از تاریخ عرضه و محتوای آن منتشر کرده است که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

فوجی فیلم دوربین بدون آینه جدید X-T200 را معرفی کرد

شرکت فوجی فیلم یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دوربین عکاسی بوده که به تازگی جانشین دوربین بدون آینه X-T100 را با قیمت مناسب و برخی مشخصات جدید به عنوان X-T200 رونمایی کرده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)