جنرال موتورز بزودی هامر الکتریکی معرفی خواهد کرد

متاسفانه در سال ۲۰۱۰ بود که برند هامر از ادامه تولید خود دست برداشت و به نوعی این برند محبوب ورشکست شد. اما گویی جنرال موتورز شرکت مادر جدید هامر در نظر دارد بزودی محصول الکتریکی از این برند معرفی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

هامر را بیشتر به عنوان یک شاسی بلند نظامی یا تجملی لوکس می‌شناسند که در دهه‎های قبل توانست خوش بدرخشد اما سال ۲۰۱۰ نقطه پایانی این برند بود. چند سال بعد جنرال موتورز تصمیم گرفت Hummer را خریداری کند و به یک برند زیرمجموعه تبدیل نماید.

شاید حق مالکیت هامر به جنرال موتورز رسید، اما تاکنون هیچ مدل جدیدی از اواسط دهه گذشته توسط جنرال موتورز تحت برند هامر تولید نشد. مدتی قبل با معرفی وانت پیکاپ الکتریکی Rivian R1T، بسیاری از برندها تصمیم گرفتند تا وانت پیکاپ الکتریکی را در سبد محصول خود قرار دهند. در این بین باید به شرکت هامر اشاره کرد که طی سال‌های گذشته هیچ مدل جدیدی راهی بازار نکرد اما جنرال موتورز در پی آن است تا تحت برند GMC خودرو هامر الکتریکی را معرفی و عرضه کند.

هامر الکتریکی بزودی از راه می رسد

با تمام این تفاسیر دیگر قرار نیست شاهد یک برند مستقلی به نام هامر باشیم، بلکه هامر یک اتومبیل وانت پیکاپ الکتریکی بوده که جنرال موتورز بزودی آن را معرفی و عرضه خواهد کرد. به نوعی رقیب جدی Cybertruck تسلا هم خواهد شد.

وانت برقی جنرال موتورز اواخر سال ۲۰۲۱ تولید آن آغاز خواهد شد و در کارخانه تاسیس شده سال ۲۰۱۸ جنرال به تولید خواهد رسید. اخیرا Mark Reuss مدیرعامل جنرال موتورز به تغییرات اعمال شده در کارخانه Detroit-Hamtramck اشاره کرد و این طور پیداست بزودی تولید هامر پیکاپ الکتریکی در همین سایت انجام می‌گیرد.

در کارخانه Detroit-Hamtramck، خودروهای سدان کادیلاک CT6 و شورولت Impala به تولید می‌رسند. اما قرار است به کارخانه تولیدکننده اتومبیل‌های ۱۰۰ درصد الکتریکی جنرال موتورز تبدیل شود. برای این تبدیل جنرال موتورز بودجه ۲.۲ میلیارد دلاری در نظر گرفته و تا اوایل دهه جاری باید شاهد عرضه هامر الکتریکی باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *