شایعه: شرکت کپکام به زودی از بازی جدیدی رونمایی خواهد کرد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی شایعاتی مبتنی بر توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری Resident Evil منتشر شده است که بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. اکنون AestheticGamer که این گزارش را در فضای مجازی پخش کرد، اظهار داشته است که شرکت کپکام (Capcom) به زودی از بازی جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد و این پروژه نسخه‌ی جدید Dino Crisis نخواهد بود.

وی به تازگی اعلام کرده است که شرکت کپکام در نظر داشت تا بازی جدیدی را همراه با Resident Evil 3 Remake در سال گذشته معرفی کند ولی به دلیل تداخل با برنامه‌های کنسول پلی‌استیشن ۵، این موضوع را متوقف و به زودی از آن رونمایی خواهد کرد.

AestheticGamer تاکنون بسیاری از اطلاعات شرکت کپکام را به درستی فاش کرده و احتمال بالایی وجود دارد که این موضوع نیز حقیقت داشته باشد. متاسفانه طرفداران سری Dino Crisis بایستی اندکی بیشتر صبر کنند چراکه وی اظهار داشته است که این بازی، نسخه‌ی جدیدی از سری Dino Crisis نخواهد بود. برخی از طرفداران نیز احتمال می‌دهند که این بازی، نسخه‌ی بازسازی Onimusha 2 خواهد بود. وی در این خصوص توضیح داد:

بازی جدیدی که به زودی از آن رونمایی خواهد شد، نسخه‌ی بازسازی Dino Crisis نخواهد بود.

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرا گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “شایعه: شرکت کپکام به زودی از بازی جدیدی رونمایی خواهد کرد

وای عجب خبری…امیدوارم واقعی باشه…امکانش هست اویل۸ باشه؟یعنی اگر باشه چی میشه…رزیدنت۷ که ابر فرا شاهکار بود.چقدر تو خوبی کپکام 🙂

۱

تو گیمفا دیروزنظر دادم…تایید نشد…بعد اینجا نظرات یک ثانیه بعد تایید میشن.تفاوت را با تمام وجود احساس کنید.توگیمفا اکانتمevill within2 هست…البته خیلیییییی کم نظرمیدم.که همونم تایید نمیکنن. (:yes:)

۲

?

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *