انتشار اطلاعاتی از Xperia 1.2 پرچمدار نسل جدید سونی

شرکت سونی در MWC 2020 از نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. گوشی هوشمندی که تاکنون اطلاعات محدودی دردسترس قرار گرفته و باید منتظر جزئیات تکمیلی باقی ماند. اما به نظر می‌رسد این مدل Xperia 1.2 باشد و به تازگی اطلاعات سخت افزاری آن فاش شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

سونی در چند سال گذشته کاهش فروشی در بخش گوشی هوشمند تجربه کرده و این امر موجب شد تا دست از حضور در برخی بازارها چون خاورمیانه بردارد. در این بین به تازگی اطلاعاتی پیرامون پرچمدار نسل بعدی سونی فاش شد که قرار است تحت عنوان Xperia 1.2 رونمایی شود.

این دیوایس اولین گوشی هوشمند ۵G سونی خواهد بود و از مشخصات رده بالا بهره می‌برد. طبق گزارش قبل ظرفیت باتری اکسپریا ۱.۲ بیش از ۴۴۰۰ میلی آمپر است که نسبت به باتری مدل پیشین ۳۳۰۰ میلی آمپری، ظرفیت بیشتری پیدا کرد.

پرچمدار جدید سونی بهتر از همیشه

گفته شده اسمارتفون از نمایشگر ۴K بهره می برد و عمر باتری نیز به دو روز هم خواهد رسید. کاربر onleaks توییتر پیشتر ابعاد اکسپریا ۱.۲ را ۱۶۸*۷۱*۸ میلیمتر اعلام کرد. با این حساب باید شاهد تلفن هوشمندی باشیم که قد بلند، عرض کم و ضخامت پایین است.

صفحه نمایش حاشیه بسیار کمی داشته و پورت USB-C نیز در قسمت زیرین جای می‌گیرد. جک صدا در کار نیست و سنسور اثرانگشت هم در قسمت کناری قرار دارد. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸۶۵ است و با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو راهی بازار خواهد شد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا MWC 2020 امسال منتظر ماند و سونی در کنفرانس خود این دیوایس را معرفی کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *