کیا بزودی شاسی بلند کامپکت جدید معرفی می کند

شرکت کیا یکی از برندهای مطرح کره‌ای در زمینه تولید خودرو بوده که تاکنون شاسی بلندهای مختلفی را در بازار عرضه کرد. حال برای نمایشگاه اتومبیل Auto Expo 2020 هند، به دنبال رونمایی شاسی بلند کامپکت جدیدی است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی تصویر کانسپت تیزری از شاسی بلند کامپکت جدید کیا منتشر شده که شباهتی به محصول هیوندا دارد. این خودرو از گلگیرهای بزرگی برخوردار است و جلوپنجره امضا کیا هم در این مدل قابل مشاهده است.

البته کامپکت جدید کیا یک طرح کانسپت بوده و باید منتظر ماند تا مشخص شود چه زمانی شاهد رونمایی نسخه نهایی یا تولیدی بود. در رندر جدید هیچ دستگیره دربی پیدا نیست و آینه بغل باریکی هم که احتمالا شامل دوربین می‌شود، در این مدل پیداست.

کیا به دنبال گسترش خط شاسی بلند خود

پیشتر مشخص شد این شاسی کامپکت به عنوان QYi معرفی خواهد شد و احتمالا بر مبنی پلتفرم هیوندا Venue است. محصول هیوندا دارای طول ۴۰۳۶ میلیمتری، عرض ۱۷۷۰ میلیمتری بوده که نه تنها بزرگ نیست، بلکه ابعاد ایده آلی دارد.

محصول آینده کیا یک مدل چهار سرنشین است و برای بازارهایی چون هند و چین در نظر گرفته خواهد شد. در کابین داخلی شباهتی به کیا Seltos و Venue خواهد داشت و مدل جذابی به شمار خواهد رفت. از ویژگی‌های کابین باید به صفحه نمایش لمسی با سیستم سرگرمی،تهویه مطبوع اتوماتیک ، پد شارژ بی سیم ، سقف آفتاب ، صندلی های گرم و تهویه شده و موارد دیگر بهره مند شود.

در بخش پیشرانه احتمالا از موتور ۱.۰ لیتری توربو یا ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی عرضه خواهد شد. در کنار این پیشرانه‌ها گیربکس شش سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک DCT قرار خواهد گرفت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری بود.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *