Eve و معرفی نمایشگر گیمینگ Spectrum

شرکت Eve برند نوظهور صنعت تولید دستگاه‌های دیجیتالی چون تبلت هیبریدی به تازگی از نمایشگر گیمینگ جدید خود به نام Spectrum با حاشیه بسیار کم و کیفیت صفحه نمایش بالا رونمایی کرده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

Eve درصدد است به عنوان یکی از شرکت‌های تازه تاسیس عملکرد خوبی در بازار رایانه شخصی داشته باشد. در این بین به تازگی محصول جدیدی را به سبد تولید خود افزود و آن چیزی نیست جز مانیتور گیمینگ Spectrum.

این مانیتور به پنل منحصربفرد IPS Oxide مجهز بوده و نرخ نوسازی ۱ میلی ثا‌نیه‌ای دارد. Eve قصد دارد مانیتور جدید را در چند مدل از جمله ۲۷ اینچی با وضوح QHD و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز، ۲۷ اینچی با وضوح QHD و نرخ تجدید ۲۴۰ هرتز و ۲۷ اینچی ۴K با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز عرضه کند.

محصول جدید Eve یک مانیتور گیمینگ حرفه ای

مدل نخست ۳۴۹ دلار، مدل دوم ۴۸۹ دلار و مدل سوم بیش از ۵۸۹ دلار است. EVE اعلام کرده که تنها ۵۰۰ دستگاه نخست مانیتور Spectrum چنین نرخ قیمتی دارند و باقی ممکن است با افزایش قیمتی عرضه شوند.

این طور پیداست Eve به ۵۰۰ خریدار نخست خود تخفیف قابل توجهی داده تا به خرید این نمایشگر بپردازند. به نوعی تخفیف برای هر مدل بیش از ۱۰۰ دلار است. مانیتور اسپکترام Eve نه تنها وضوح تصویر بالایی دارد، بلکه از طراحی مینیمالیستی برخوردار بوده که توجه هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت این شرکت مراجعه داشته باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *