ویدئویی جدیدی از گیم‌پلی بازی System Shock Remake منتشر شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی System Shock Remake منتشر شد که در ادامه به تماشای آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید.

همان‌طور که مطلع هستید، به سرعت به انتشار بازی مورد انتظار System Shock 3 نزدیک می‌شویم که فرایند توسعه‌ی آن با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود. اما در کنار آن، اولین نسخه از این مجموعه نیز قرار است بازسازی شود و اکنون پس از مدت‌ها انتظار، ویدئویی طولانی از گیم‌پلی آن منتشر شده است که برگرفته از نسخه‌ی Pre-Alpha آن است.

این ویدئو بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و پیشرفت‌های آن را نشان می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که این بازی به شدت به نسخه‌ی اصلی وفادار بوده و به خوبی توانسته است جنبه‌های مختلف آن را در قالب جدیدی ارائه کند. همچنین بر اساس این ویدئو، بازی وارد مرحله‌ی جدیدی از نظر بهینه‌سازی شده و نسبت به نمایش‌های گذشته‌ی آن نیز بهتر جلوه می‌کند.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی System Shock Remake در تاریخی نامشخص برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

16 دیدگاه در “ویدئویی جدیدی از گیم‌پلی بازی System Shock Remake منتشر شد

چه خبرای خوبی میارید….فقط میدونم منتظرشم بد جور…خاطراتی دارم من با سیستم شاک۲.i am shodan

۱

یهو از ناکجا آباد منتشر کردن اینو O.O.
سورپرایز خوبی بود SS Remake

۱

باورتون میشه من تا حالاdead space بازی نکردم؟فقط توی بازی جیغ میزنن…منم گوشام حساسه…خخخخخ (:rofl:)

شپرد دد اسپییس ۱ خیلی Underrated ئه. واقعا یکی از بهترین گیمای سبک Horror بود که تجربه کردم و از هر نظر که حساب کنی، از RE4 هیچ کم و کسری نداشت که هیچ، تو بعضی چیزا هم حتی بهتر بود. ???

۱

شوخی میکنید دیگه؟دیگه هر چی خوب باشه بهre4 که نمیرسه.re4 یک بازی انقلابی هست و رو دستش هنوز که هنوزه بازی نیومده.

۱

RE4 همه چیزو شروع کرد درسته، ولی دد اسپیس ۱ سه سال بعدش اومد و از هر لحاظ کم و کسری نداشت و خیلی خوب باهاش رقابت کرد. تو بعضی چیزا هم حتی بهتر از RE4 بود.

۱

این نظرشخصی شماست و کاملا هم قابل احترامه.اما اگر همین اویل۴ نمیبود خیلی از بازیها مثل dead space هم نبودن!من خودم سه گانه dead space رو فقط برای یک بار تموم کردم اما تعداد دفعاتی که اویل۴ رو رفتم از دستم در رفته و قابل شمارش نیست.از حق نگذریم و dead space تو القا کردن حس ترس به بازیباز یه سر و گردن از اویل۴ بالاتر بود.
این شپرد هم اصلا dead space رو بازی نکرده که اینجوری میاد حرف میزنه نمیدونه زمانیکه سبک ترس و بقا مرده بود dead space بود که اومد و جانی دوباره به این سبک بخشید.امیدوارم از دست حرفای شپرد ناراحت نشده باشید.

۱

نه چرا ناراحت بشم، شپرد حرف نداره ;]
دقیقا همینطوره.. واقعا Dead Space الماسیه تو سبک Horror. یعنی زمانی که EA زد Visceral رو تعطیل کرد رفتم تو توییتر هرچی از دهنم در اومد گفتم بهشون. هنوز زخمش خوب نشده.

۱

چی چی هستش این که گفتی؟
خوردنیه؟؟؟؟؟؟

عاشق بازیای ترسناک اول شخصم.بهترینشونم از نظرمن outlast هست.فقط فکر کنین pt یک بازی کامل میبود…واقعا حیف.are you sure the only you is you

۱

هوی رین مگه حرف بدی زدم؟در ضمن هر موقع اوت لست بازی کردیhorrorباز واقعی هستی.ptکه فیلمشو گذاشتم نتونستی ببینی چه برسه به بازیش.خخخ 😀

اگر تو بعضی چیزا ازre4 بهتره پس تجربش واجبه (:cool:)

اگه‌من الان اسم پروفایلم رو عوض کنم بعد دوستان چطوری من رو میشناسن (:crazy:)

از نحوه حرف زدنت (:cool:)

سرعت تایید کامنتات دیوونم کرده.دست یوسین بولتو از پشت بستی. (:acute:)

F5 4Life :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *