بخش چندنفره‌ی Resident Evil: Resistance در دنیای بازی Resident Evil 3 Remake جزیان ندارد

بازی‌بازان به شدت منتظر انتشار Resident Evil 3 Remake هستند و اکنون به نظر می‌رسد که بخش چندنفره‌ی آن یعنی Resident Evil: Resistance، در دنیای این بازی و سری Resident Evil جریان نخواهد داشت. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

همان‌طور که مطلع هستید، داستان Resident Evil 3 Remake و Resident Evil: Resistance به صورت مستقل و در عین حال، در محیطی مشابه روایت خواهد شد. اما اکنون به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این بازی نمی‌توانستند منطقی را برای وقایع بخش چندنفره‌ی آن ایجاد کنند و داستان آن مناسب دنیای این مجموعه نیست. پیتر فابیانو (Peter Fabiano)، تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil 3 Remake، طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن، در خصوص این موضوع اظهار داشت:

بخش چندنفره‌ی Resistance در شهر راکون سیتی (Raccoon City) جریان داشته و داستان آن طوری است که نمی‌توان آن را با خط داستانی مجموعه مرتبط کرد؛ حتی اگر بازی‌بازان انتظار مشاهده‌ی دشمنان و شخصیت‌های آشنایی را در آن داشته باشند.

همچنین وی در ادامه توضیح داد که هیولای نمسیس توسط برنامه‌های ZBrush و Maya طراحی شده و شرکت کپکام (Capcom) هرگز آن را در ابتدا، در دنیای واقعی خلق نکرده است.

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرا گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

5 دیدگاه در “بخش چندنفره‌ی Resident Evil: Resistance در دنیای بازی Resident Evil 3 Remake جزیان ندارد

چه جالب.کپکام واقعا بی نظیری.یعنی من لوگوی کپکام رو میبینم بلافاصله یاد سری اویل میفتم.همین حالا هم سی دی رزیدنت۳ و۴ رو برایpc دارم و گهگاهی بهشون سرمیزنم.کپکام در وجود‌من ریشه افکنده (:cool:)

به همه دوستان بازیinmates رو پیشنهاد میکنم.این پیشنهادات رو خودم تموم کردم واقعا جالب بودن.البته توصیه میکنم کرکی بازیشون کنید.

THIS GAME IS OURS

۱

?????

۱

این بخش مولتیش خودش بنیان گذار یه نسخه فرعی میشه ببینید کی گفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *