انتشار تصاویر رندر نسل بعدی آی مک اپل

شرکت اپل اخیرا پتنتی را به ثبت رساند که آی مک سیستم دسکتاپی این شرکت را با طراحی منحنی نشان می‌داد. حال به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی محصول این شرکت با طراحی منحصفربفرد باشیم. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

اپل هر سال نسل جدیدی از سیستم دسکتاپی و دستگاه‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. برای سال ۲۰۲۰ نیز مک بوک پرو ۱۳ و ۱۴ اینچی معرفی خواهد کرد که در واقع از مشخصات همان مک بوک پرو ۱۶ اینچی بهره می‌برند.

شرکت کوپرتینویی با آی مک تحولی در سیستم‌های دسکتاپی به وجود آورد و در این بین قصد دارد با نسل بعدی نیز یک محصول منحصربفرد روانه بازار کند. به تازگی وب سایت Letgodigital، پتنت این شرکت را به تصاویر رندری تبدیل کرده که طراحی جالبی به دست می‌دهد.

آی مک بعدی اپل این گونه است

در این تصاویر آی مک شبیه به نسل پیشین نبوده و از نمایشگر بزرگ برخوردار است. گذشته از آن صفحه کلید با نمایشگر یکپارچه بوده و این سیستم دسکتاپی یک گزینه برجسته به حساب می‌آید.

جزئیات دقیقی از نسل بعدی آی مک در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود، برند کوپرتینویی چه برنامه‌ای در سر دارد. شایان ذکر است که آی مک از مشخصات بزرگ بهره خواهد برد و یک گزینه قدرتمند در بازار خواهد بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *