فومیهیکو یاسودا: تعداد مراحل بازی Nioh 2 به اندازه‌ی نسخه‌ی نخست خواهد بود

در پی انتشار نمایش جدیدی از این بازی، اکنون اطلاعات جدیدی نیز از آن منتشر شده است که به تعداد مراحل آن اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

مبارزات بازی Nioh 2 با اضافه شدن یوکای‌ها (Yokai) و توانایی‌های آن‌ها گسترده‌تر شده و دشمنان و باس‌های زیادی نیز به آن اضافه شده است. اکنون احتمالا مدت زمان به اتمام رساندن این بازی نیز دستخوش تغییراتی شده و فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده‌ی این بازی، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamespot اظهار داشته است که تعداد مراحل این بازی به اندازه‌ی Nioh 1 است. همچنین وی اظهار داشته است که محاسبه مدت زمان به اتمام رساندن این بازی نیز دشوار بوده ولی این مورد نیز تا حدودی مشابه با بازی Nioh 1 است. وی عقیده دارد که مدت زمان به اتمام رساندن بازی Nioh 1 به بازی‌بازان و مهارت آن‌ها بستگی داشته و نمی‌توان زمان دقیقی را برای آن متصور شد. وی در این خصوص توضیح داد:

من این بازی را در ماه ژانویه تجربه کردم و به اتمام رساندن آن برای من ۵۵ ساعت به طول انجامید. این مدت زمانی منطقی برای آن محسوب می‌شود زیرا به اتمام رساندن مراحل اصلی و فرعی و تمام فعالیت‌های بازی Nioh 1 در حدود ۶۰ ساعت به طول می‌انجامد.

بازی Nioh 2 قرار است در جمعه، ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ (۱۳ مارچ ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر گردد. همچنین نسخه‌ی بتای این بازی که در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد نیز با واکنش‌های نسبتا مثبتی روبه‌رو شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

9 دیدگاه در “فومیهیکو یاسودا: تعداد مراحل بازی Nioh 2 به اندازه‌ی نسخه‌ی نخست خواهد بود

هی از بازیای من که خبری نمیاد…واقعا که دارم نا امید میشم به خصوص از این سازنده اوت لست.

۱

به غیر از Outlast دیگه منتظر چی هستی؟
RE 3 و Doom رو میدونم

۱

یک مورد حیاتی رو فراموش کردید:ori and the will of the wisps
سایبرپانک۲۰۷۷
دث برایpc
همینا دیگه…ولی عجیب بود اوری رو فراموش کردی (:yes:)

۱

حله امیدوارم خبرای جدیدی ز Ori بیاد. خودمم منتظرشم. سریعا پوشش میدم. به خاطر تو هم شده اینکارو میکنم ??

۱

اوری خودش یک ماه دیگه میاد…بهترین مترویدوانیای تاریخ.

۱

آره ممکنه اچیومنتاشو بدن زودتر حواسم هست

۱

اینهاهم بازی های مورد انتظار من:
RESIDENT EVIL3
WITCHFIRE
ORI AND THE WILL OF THE WISPS
NIOH2
HELLBLADE2
HALO INFINITE

این ویچفایر عشق بی چون و چرای منه

۲

امیدوارم که دیگه اصلا اوت لستی نسازن خودشونو مسخره کردن این بازیسازها الان چی به من میرسه که هی فقط فرار کنم و اخرشم منو بکشن چرتترین سبک بازیها همینه که بهمون داخل بازی هیچی نمیدن و فقط باید توش فرار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *