راد فرگوسن استودیوی کوالیشن و شرکت مایکروسافت را ترک خواهد کرد

راد فرگوسن (Rod Fergusson)، کارگردان بازی Gears 5، بیش از ۱۵ سال است که در توسعه‌ی نسخه‌های مختلفی از این مجموعه نقش دارد. وی فعالیت خود به منظور ساخت نسخه‌های مختلف سری Gears را از شرکت اپیک گیمز (Epic Games) شروع کرد و اکنون پس از نظارت بر ساخت دو نسخه‌ی اخیر این مجموعه، استودیوی کوالیش (Coalition) را ترک خواهد کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

اکنون وی در نظر دارد تا این استودیو را به مقصد بلیزارد (Blizzard) ترک و برروی بازی مورد انتظار دیگری کار کند. طبق توضیحات فرگوسن، وی قرار است نظارت بر توسعه‌ی بازی Diablo 4 و به طور کلی این مجموعه را بر عهده داشته باشد. همچنین وی از سایر همکاران خود تشکر کرده و ترک کردن استودیوی کوالیشن را به دلیل علاقه‌ی خود به مجموعه‌ی Gears، اتفاقی تلخ و شیرین قلمداد می‌کند. وی در این خصوص توضیح داد:

 من بیش از ۱۵ سال در توسعه‌ی مجموعه‌ی Gears نقش داشتم و از آن زمان تاکنون، این موضوع به امری لذتبخش برای من تبدیل شد. اما اکنون زمان ماجراجویی‌های جدیدی بوده و من سری Gears را به دستان پرتوانی خواهم سپرد. همچنین من نمی‌توانم برای انتشار بازی Gears Tactics و تجربه‌ی آن توسط طرفداران صبر کنم.

من از ماه مارس سال جاری به استودیوی بلیزار خواهم پیوست و توسعه‌ی مجموعه‌ی Diablo را نظارت خواهم کرد. این موضوع اتفاقی تلخ و شرین برای من محسوب می‌شود زیرا هنوز خانواده‌ و طرفداران Gears و تمام کارمندان استودیوی کوالیشن و شرکت مایکروسافت (Microsoft) را دوست دارم. متشکرم از شما و همکاری با شما برای من افتخار بزرگی بود.

بازی Gears Tactics در تاریخ شنبه، ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۸ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول اکس‌باس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

16 دیدگاه در “راد فرگوسن استودیوی کوالیشن و شرکت مایکروسافت را ترک خواهد کرد

کاش سری گیرز رو متوقف میکردن و یه ایپی جدید میساختن (:yes:)

۱

متاسفانه گیرز ۵ هم یجوری تموم شد که نمیتونن از ساخت Gears 6 فرار کنن. به نوعی ساخت ۶ غیر قابل انکاره و نمیتونن طرفدارارو هم معطل نگه دارن.
واقعا باید یه برنامه برای ساخت آی پی جدید داشته باشن

۱

اینا همش شیردوشیه…سری گیرز خیلی وقته مرده.

۱

من هیچ کدوم ازgearsها رو بازی نکردم…ولیmass effect رو که بازی کردم فکر نکنم دیگه نیازی بهgears باشه… 😀 چون گیمپلیش همونه…

۱

(:dash:) گیم پلیش همونه؟!!!! یکی بیاد منو خلاص کنه از این زندگی راحت شم این روزا رو نبینم

۱

اگر به خاطر کامنت من اینقدر بهت فشار اومده…من حرفی ندارم. (:pardon:)

۱

واقعا به نظرم صنعت گیم هویت خودشو داره از دست میده…وقتی کوجی شبیه ساز پیاده روی میسازه دیگه معلومه که چه خبره (:dash:)

۱

سورپراز دد اسپس۲…عجب سورپرایز سختیه…من همین بازی رو با خیلی از بازیای۲۰۱۹ عوض نمیکنم…

۱
۱

اسپویلر (نه برای شپرد تو راحت بخون)
.
.
.
.
دیدی کجا برگشتی. لعنتی گیم برت میگردونه به USG Ishimura. باورم نمیشد برای اولین بار میدیدم. بعد پا گذاشتن داخلش به غیر از نوستالژی. فوق وحشتناک بود. :))

۱
۱

فوق العاده بود واقعا فکرشو نمیکردم…دد اسپیس۱ و۲ به نظرم دوتا ارز بهترین بازیای تاریخن.واقعا بدجور خوشم اومده از دداسپیس۲.??

۱

عکس پروفایلو دیگه عوض نمیکنم.یک چی گذاشتم با اسم بخونه (:cool:) (:cool:) (:cool:)

۱
۱

عوض کردم (:rofl:)

۱
۱

یه لحظه فک کردم دد اسپیس میخوای بزاری. یه چند روز میزاشتی جالب بود :))

۱
۱

نه دیگه خودمم روانی شدم…اینو دیگه عوض نمیکنم (:rofl:)

۱
۱

به نظرم بهتر شد که رفت نه تنها نتونست سری گیرز رو تو اوج نگه داره بلکه باعث پسرفتشم شد امیدوارم کلیف بی رو بیارن

۱
۱

کلیف بی سالهای تلخی رو تو گیمینگ پشت سر گذاشته. تا حدودی هم مقصر خودشه، مثل دیوید جفی. اما اگه برگرده سر Gears. دوباره پتانسیل خودشو نشون میده.

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *