استودیوی تیم نینجا از خواسته‌ی طرفداران نسبت به ساخت نسخه‌ی جدید Ninja Gaiden آگاه است

زمانی که صحبت از بازی‌های کاملا اکشن می‌شود، هرگز نمی‌توانم که نام سری Ninja Gaiden را در خلال صحبت‌هایمان به میان نیاوریم. اکنون این مجموعه پس از آخرین نسخه آن به خواب زمستانی فرو رفته و طرفداران سال‌هاست که برای رونمای از نسخه‌ی جدیدی از آن لحظه‌شماری می‌کنند.

با وجود این‌که بازی‌ Nioh عملکرد مناسبی را داشت و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) نیز به وجود آن افتخار می‌کند ولی در کنار آن، از خواسته‌ی طرفداران نسبت به انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری Ninja Gaiden آگاه است. فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، کارگردان بازی Nioh 2، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN اظهار داشت که از وجود طرفداران بسیار زیاد سری Ninja Gaiden آگاه بوده و مطلع است که آن‌ها بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسخه‌ی جدید آن هستند. همچنین وی اظهار داشت که نه تنها وی از این موضوع آگاه است، بلکه تمام تیم توسعه‌دهنده‌ی استودیوی تیم نینجا نیز از این موضوع اطلاع دارند. وی در این خصوص بیان کرد:

تیم اصلی استودیوی تیم نینجا که سری Ninja Gaiden را توسعه داد، خواستار خلق نسخه‌ی جدیدی از آن است. ما از این موضوع آگاه هستیم که طرفداران بسیاری به جای ساخت بازی Nioh 2، خواستار توسعه نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Ninja Gaiden بودند. اکنون بازی‌های موفقی در این سبک خلق شده‌اند که Sekiro: Shadows Die Twice شامل آن‌ها می‌شود. با این تفاسیر، اکنون منابع الهام بسیاری در این سبک وجود داشته و ما نیز امیدواریم که بتوانیم به زودی اخبار خوشی را برای شما تدارک ببینیم.

در حال حاضر تیم نینجا سخت در حال توسعه‌ی بازی Nioh 2 بوده و بایستی ببینم که پس از عرضه‌ی این بازی، این استودیوی چه تصمیمی را برای آینده اتخاذ خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

9 دیدگاه در “استودیوی تیم نینجا از خواسته‌ی طرفداران نسبت به ساخت نسخه‌ی جدید Ninja Gaiden آگاه است

Nioh1 که فوق العاده بود فقط امیدوارم که nioh2 روهم واسه pc بدن.

۲

نمیخواد بسازید…بازیهای هاردکور زیاد شدن این روزا و سازندگان دارن‌گیم رو به نابودی میکشن…به بازیهای جدید نباید امید داشت. (:dash:)

بهترین بازیایی که بازی کردم:
۱: mgsv tpp
۲:silent hill2
۳:deus ex human revolution
۴:deus ex mankind divided
۵:outlast2
۶:outlast1
۷:fear2
۸:fear1
۹:mass effect2
۱۰:dead space2

لیست جالبی داری. اما اگه God of War رو تجربه کنی. لیستت فکر کنم تغییرات ریادی رو کنه. همینطورم اگه نسخه های دیگه ی MGS رو تموم کنی. فک نکنم دیگه MGS V برات بهترین باشه.

من روی این بازیا تعصب خاصی دارم و نمیتونم چیز دیگه ای رو جاشون بنویسم 🙂 اما در مورد متال گیر نسخه۳ رو که بازی کردم…برای منی که به گیمپلی زیاد اهمیت میده نسخه های دیگه سخته بازی کردنشون.درضمن بازیایی که توی لیست هست واقعا بازی شبیهشون وجود نداره. (:cool:)

بهترین بازیهایی که بازی کردم:
۱.metal gear solid3 snake eater
۲.heavy rain
۳.resident evil3
۴.devil may cry3
۵.assassins creed2
۶.silent hill2
۷.god of war2
۸.call of duty modern warfare1
۹.the evil within2
۱۰.dark souls2

۱

جدا هوی رین بالاتر Tlou واست قرار میگیره؟ میدونی که من چقدر به هوی رین علاقه دارم ولی لست با چند پله واسه من در جایگاه بالاتری قرار میگیره.

فانتوم تو لیستت نیست…ول معطلی (:rofl:)

بیخود و بی جهت سخت بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *