به‌روزرسان جدید بازی Devil May Cry 5 سبب حذف قفل Denuvo می‌شود

بازی Devil May Cry 5 سال گذشته منتشر شد و تحسین بسیاری از منتقدین و طرفداران را برانگیخت. همچنین این بازی جزو بهترین عنوان اکشن سال گذشته نیز محسوب می‌شود. اکنون به زودی به‌روزرسان جدیدی برای این بازی منتشر خواهد شد و صرف نظر از حجم اندک آن، قفل Denuvo را از روی آن حذف خواهد کرد.

حجم این به‌روزرسان ۲۱.۵ مگابابت بوده و هیچ‌گونه ویژگی جدیدی را به بازی اضافه نخواهد کرد. همچنین این به‌رزورسان ایرادهای بازی را نیز برطرف نخواهد کرد و تنها به منظور حذف قفل Denuvo در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

به هرحال این قفل نارضایتی بسیاری از بازی‌بازان را در پی داشته و اکنون با وجود محبوب بودن بازی Devil May Cry 5، می‌تواند خوشحالی بسیاری از کاربران نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن را در پی داشته باشد.

بازی Devil May Cry 5 سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شرکت کپکام (Capcom) نیز به زودی بازی Resident Evil 3 Remake را منتشر خواهد کرد و این عنوان در تاریخ جمعه، ۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرا گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند. شما می‌توانید به منظور بررسی انتظارات از بازی Resident Evil 3 Remake، مقاله‌ی مرتبط با آن تحت عنوان «چقدر تغییر کردی» به قلم مهرداد آهاز را از نشانی قرار گرفته، مطالعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

8 دیدگاه در “به‌روزرسان جدید بازی Devil May Cry 5 سبب حذف قفل Denuvo می‌شود

این بازی عالی بود…لذت بردم ازش…فقط اون صحنه که دانته کلاه پوشید و آهنگ خوند 😀

دقیقا هر وقت اسمشو میشنوم اون صحنه یادم میاد. به نکته ی ظریفی اشاره کردی ??‍♂️

۱

بازیه باحالیه
ولی نمیدونم چرا از سبک اینجور بازیا خوشم نمیاد!
فقط FPS دوست دارم پلی بدم (:cool:)

۱

ای Weebo. این گیم مخصوص خودته :))

مردم از خنده…این‌گیم مخصوص خودته… 😀

۱

تنها دویل می کرای هایی که بازی کردم:
DMC
DMC5
DMC4

۱

بهترین نسخش(dmc3)رو بازی نکردی ول معطلی (:blum:)

۱

بابا همشونو بازی کن چون عالی هستن

۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *