مت بوتی: استودیوی کوالیشن در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد

همان‌طور که مطلع هستید، امروز کارگردان نسخه‌های چهارم و پنجم سری Gears یعنی راد فرگوسن (Rod Fergusson) اعلام نمود که این استودیو را ترک خواهد کرد. از این رو نگرانی‌هایی از جانب طرفداران شرکت مایکروسافت (Microsoft) نسبت به وضعیت کنونی این استودیو ارائه شد که اکنون مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای شرکت مایکروسافت، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

مت بوتی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamesIndusty اظهار داشت که  استودیوی کوالیشن (Coalition) بسیار بااستعداد بوده و اکنون آن‌ها به لطف رهبری کارمندانی کارکشته، آمادهی یافتن رهبری شایسته برای ادامه‌ی راه خود هستند. همچنین وی در خصوص مطلوب بودن وضعیت این استودیو اظهار داشت:

آن‌ها در وضعیت ثابتی به سر می‌برند که این موضوع باعث می‌شود تا آماده‌ی یافتن رهبر جدیدی برای آینده‌ی خود باشند.

همچنین وی در ادامه توضیح داد که مجموعه‌ی Gears از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و هنوز به طور کامل از آن‌ها استفاده نشده است. وی ایمان دارد که اعضای این استودیو به قدری بااستعداد هستند که در آینده به این موضوع رنگ واقعیت خواهند بخشید.

با این تفاسیر، جای نگرانی نبوده و ترک استودیوی کوالیشن تنها تصمیم راد فرگوسن بوده است. در نتیجه، طرفداران می‌توانند با مدیریت جدید این استودیو که به زودی مشخص می‌شود، آینده‌ی درخشانی را برای مجموعه‌ی Gears و بازی‌های آینده‌ی این استودیو متصور شوند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

7 دیدگاه در “مت بوتی: استودیوی کوالیشن در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد

صنعت گیم به گیرز مدیونه…یک روز گیرز۱ رو تمام میکنم.از سیستم کاور گرفتن خوشم میاد مثل مس افکتا…ولی الان دارم دد اسپیس۲ بازی میکنم و یکی از بهترین شوتر سوم شخص هایی هست که بازی کردم…تیراندازی توی این بازی واقعا لذت بخشه…گیرز۵ هم توی لیستم هست. 🙂

آقا من بعد از اومن به سایت چه سودی بردم…بازیایی که بعد ازاومدن به سایت یک باره دیگه بهشون فرصت دادم:
دوم۴،سری دداسپیس و… 😀 آقا یعنی این دد اسپیس۲ داره به من تاریخی میچسبه…عجب گیم خفنیه…سازندگان دیگه باید از این‌گیم بازیسازی رو یاد بگیرن…آخرین گیمی که اینقدر بهم چسبیدdeus ex human revolution بود…عاشقشم بدجور 😀

۱

🔥🔥🔥🔥🔥
سه رو یادت باشه که قبلش با آگاهی بری سراغش. ببین ۳ اکشنتر شده. جنبه های وحشت توش کمتره.
مکانیزمای زیادی واسه خلق سلاح بهش اضافه شده که به نظرم نه تنها به گیم کمکی نکرده. بلکه باعث شده جنبه های بقا کمرنگتر بشه وسطای داستان و کلا موجب سردرگمی شده. ازش لذت خواهی برد ولی از نظر فنی حساب کنی. افت نسبی نسبت به ۱ و ۲ داره. حالا شاید تو تجربه کردیو به اندازه ی ۲ ازش خوشت اومد. ولی با آگاهی برو سمتش.🥃

۱

جون…من عاشق این سری شدم…:-D هرچی باشه میرم سمتش…دقیقا داره مثل مس افکت میشه…اونارم‌پشت سرهم تمام کردم.انصافا بدجور از دوش خوشم اومده واقعا خفنه…چپتر۱۴هستم و گیم در اوج سختی وهیجانه.?

۱

مت بوتی اسمش آشناست ولی نمیدونم کیه (:rofl:)

۱

بوتی اگه میدونستی یعنی چی، میفهمیدی چرا آشناس 😀

کنجکاو شدم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *