The Last of Us Part 2 | اشلی جانسون در جدیدترین قسمت Retro Replay به یادگیری تیراندازی اشاره کرد

اشلی جانسون (Ashley Johnson)، صداپیشه شخصیت الی (Ellie)، در جدیدترین قسمت Retro Replay حضور یافت و توضیحاتی را درباره‌ی یادگیری تیراندازی ارائه کرد.

همان‎طور که مطلع هستید، تروی بیکر (Troy Baker) و نولان نورث (Nolan North) کانالی را در وب‌سایت  Youtube راه‌اندازی کرد‌ه‌اند که در آن به تجربه‌ی بازی‌های قدیمی و اخیرا The Last of Us می‌پردازند. اکنون اشلی جانسون در جدیدترین قسمت آن به عنوان مهمان حضور یافت و توضیحاتی را درباره‌ی یادگیری تیراندازی برای ایفای نقش در بازی The Last of Us و نسخه‌ی دوم ارائه کرد.

نولان نورث و تروی بیکر در بخشی از این ویدئو درباره‌ی مهارت بالای اشلی جانسون در تیراندازی صحبتی را به میان آوردند و اشلی نیز در این خصوص اظهار داشت:

من مهارت خوبی را در تیراندازی با کمان دارم و یادگیری آن به دلیل خواسته‌ی من در افزایش مهارت تیراندازی بود. من نمی‌دانم که چنین موضوعی را می‌توانم درباره‌ی نسخه‌ی دوم به زبان آورم و یا خیر. احتمالا این گزینه در بازی The Last of Us Part 2 وجود نداشته باشد.

با این تفاسیر، احتمالا نقش تیر و کمان در نسخه‌ی دوم اندک باشد. اما با این‌حال، در دموهای سال گذشته ما الی را مشاهده کردیم که به خوبی از تیر و کمان استفاده می‌کند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۴ می ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

7 دیدگاه در “The Last of Us Part 2 | اشلی جانسون در جدیدترین قسمت Retro Replay به یادگیری تیراندازی اشاره کرد

تروی بیکر واقعا خیلی خوبه…صدای آسلات رو درmgsv واقعا خوب اجرا کرده…نولان نورث هم که نیتن دریکه 😀

۱
۱

LET THE LEGEND COME BACK TO LIFE
یکی از دیالوگایی که تروی بیکر تویmgsv میگه. 🙂

۳
۱

اینارو از تو نت پیدا میکنی یا واقعا بعد ۵ باری که تمومش کردی همه دیالوگا یادته؟؟؟

۱
۱

شما ۲ تا همدیگرو چند وقته میشناسین ؟

۱
۱

امین جان هوی راین برادرمه. 🙂

۲
۱

چقدر عالی (:good:)
من و برادرم با هم مورتال کومبت و فوتبال و تیکن بازی میکنیم اما اون تو هیچ سایتی نیست چون زیاد اهل بازی نیست البته بجز فوتبال که جز نفرات برتر و تاپ پرو ایوولوشن ساکر هستش و خودمم بازیم خوبه ولی وقت ندارم دیگه

۲
۱

یکی از دلایل نفرت من نسبت به لجنفا و بسیاری از کاربراش و نویسندهاش همین لسته که گذاشتنش وسط جانماز و میپرستنش و مقاله برترین فیلمها رو میذارن و لست هم توشه
راستش اگه اینقدر از این بازی تعریف نمیکردن محال ممکن بود ازش متنفر بشم و شاید چند بازی تمومش میکردم

۲
۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *