نسل جدید کادیلاک اسکالید معرفی شد

شرکت کادیلاک در روز گذشته از نسل جدید شاسی بلند بزرگ و لوکس اسکالید را به عنوان مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد. کادیلاک از شاسی بلند فول سایزی رونمایی کرده که طراحی بروزرسانی شده و پیشرانه قوی برخوردار است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

کادیلاک نسل جدید اسکالید را مجددا طراحی کرده و اگرچه ساختاری شبیه به قبل دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته کابین داخلی مدرن آن بوده که صفحه نمایش ۳۸ اینچی بزرگ OLED برای بخش کنترل پنل دیجیتالی تعبیه شده است.

پیش از این نیز شرکت موردبحث وعده داده بود که نسل جدید اسکالید خودرو متحول شده‌ای است. بیش از ۳۶ اسپیکر با سیستم صوتی AKG در این خودرو قرار گرفته تا یک کنسرت را در اتومبیل تداعی سازد.

کادیلاک اسکالید ۲۰۲۱ جذاب تر از همیشه

گذشته از آن سیستم رانندگی نیمه خودران Super Cruise هم برای اسکالید فراهم آمده که بسیار پیشرفته‌تر از دیگر سیستم‌های خودران است. کادیلاک می‌گوید این خودرو برای سفری لذت بخش و ارائه خدماتی بزرگ به سرنشینان، کاملا بازطراحی شده است.

طبق اعلام کادیلاک اسکالید ۲۰۲۱ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. صفحه نمایش ۳۸ اینچی متشکل از سه نمایشگر ۱۶، ۱۴ و ۷ اینچی بوده که هر یک پنل OLED داشته و وضوح تصویر بالایی ارائه می‌دهد.

همچنین برای ناوبری واقعیت افزوده، دوربین ۳۶۰ درجه ، دید در شب و موارد دیگر سیستم‌های کاملی به کار گرفته شده است. قیمت مشخص نشد اما در بخش پیشرانه قرار است در دو مدل موتور هشت سیلندر ۴۰۰ اسب بخاری و سه لیتری توربودیزل ۲۹۰ اسب بخاری روانه بازار شود.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *