متاسفانه در پی به تویق افتادن انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake، عرضه‌ی آن برروی سایر پلتفرم‌ها نیز با تاخیر اندکی مواجه شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بازی Final Fantasy 7 Remake از مورد انتظارترین عنواین سال جاری محسوب شده و کسب رتبه‌ی نخست مورد انتظارترین بازی‌های مجله‌ی Famitsu نیز مهر تاییدی بر آن است. اکنون همان‌طور که مطلع هستید، انتشار این بازی به تعویق افتاده و قرار است به جای عرضه در ماه مارس، شاهد انتشار آن در ماه آوریل باشیم. در حالی که هنوز مشخص نشده است که این بازی انحصاری زمانی خواهد بود و یا خیر، اما اکنون طرح روی جلد این بازی اشاراتی را به آن دارد. همچنین طبق این تصویر، انتشار این بازی برروی سایر پلتفرم‌ها نیز هم‌زمان با به تعویق افتادن عرضه‌ی آن، با تاخیر اندکی مواجه خواهد شد.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، برچسب انحصاری زمانی برروی آن درج و تاریخ عرضه‌ی این بازی برروی سایر پلتفرم‌ها نیز ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ میلادی اعلام شده است. طبق گزارش‌ها، تاریخ اولیه‌ی آن ۳ مارس ۲۰۲۱ بود و اکنون به دلیل تاخیر در انتشار این بازی، تاریخ یاد شده نیز دستخوش تغییراتی شده است. همچنین هنوز دیگر پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده‌اند ولی بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

بازی Final Fantasy 7 Remake قرار است در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

7 دیدگاه در “شایعه: بازی Final Fantasy 7 Remake مدت زمان بیشتری در انحصار کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد بود

اصلا بازی کردنش نیازی نیست. این سری وقت تلف کردنه.

۱

نسخه ۱۲ بهترینشونه و بازیش کن

اصلا نمیخواد برایpc بدن.

فکر کنم‌گیم دیگه واسه من چیزی نداره…هر بازی خواستم رو بازی کردم…سری دد اسپیس رو که تمام‌کنم دیگه چیزی نمیمونه واسه بازی کردن و احتمالا باز برم سراغmgsv.

صد در صد چیزایی هست که هنوز تجربه نکردی و خیالی نیست. تا Doom Eternal بیاد فعلا بریکینگ بد رو داری ;]

۱

آره برکینگ بدهست.آخرین سریالی که دیدم فصل آخرprison break بود.

من یه روزی قسم خوردم که بعد از دویل می کرای ۴ بازی رو بذارم کنار و الان از اون روز سالها خیلی میگذره
برو سراغ بازیهای جهان باز تمام نشدنی مثل اسکایریم و فال اوت تا مدت طولانی سرگرم بشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *