طرح رندر نسخه کوپه جنسیس GV80 2020

هیوندا برند جنسیس را به عنوان یک برند لوکس تاسیس کرده که مدل‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد. این برند که مدت زمان کوتاهی از مستقل شدن آن می‌گذرد، به تازگی شاسی بلند GV80 را رونمایی کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

تاکنون جنسیس مدل‎های G80، G70 و G60 را به عنوان سدان روانه بازار کرد. در این بین نوبت به GV80 2020 شاسی بلند کمپانی کره‌ای رسیده که باید آن را نقطه عطفی در میان محصولات هیوندا دانست.

به تازگی طرح رندر نسخه کوپه GV80 2020 منتشر شده که آن را شبیه به استایل شاسی‌های کوپه آلمانی چون مرسدس GLC و بی ام و X4 کرده است. این طراحی توسط  Aksyonov Nikita ارائه شده و استایل جذابی را در GV80 شاهد هستیم.

جنسیس به دنبال عرضه مدل کوپه GV80

GV80 Coupe تاکنون توسط جنسیس یا هیوندا تایید نشد، بنابراین مشخص نیست شرکت هیوندا آیا چنین مدلی را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد یا خیر. البته X4 و X6 دو مدل شاسی بلند کوپه بوده و استایل رندر منتشر شده GV80 Coupe شباهتی به X6 بی ام و دارد.

بازار شاسی بلندهای کوپه بسیار داغ است و شرکت‌های مختلفی تصمیم گرفتند تا وارد این عرصه شوند. باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک جنسیس شاسی بلند کوپه GV80 را معرفی کرده و در بازار عرضه دارد.

البته بعید است تا سال ۲۰۲۱ چنین نمونه‌ای را در صورت وجود شاهد باشیم.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *