رجی فیلس ایمی مانع از تغییر لوگوی شرکت نینتندو شد

همان‌طور که مستحضر هستید، اکنون شرکت نینتندو (Nintendo) به یکی از غول‌های صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است ولی مدیران آن در گذشته خواستار تغییر لوگوی این شرکت بودند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

قطعا لوگوی شرکت نینتندو بسیار برای بازی‌بازان و طرفداران آشنا بوده و رنگ‌های قرمز و سفید آن به سرعت قابل تشخیص است. شکی نیست که این لوگو یکی از عوامل موفقیت فروش و شهرت آن بوده است ولی در گذشته ممکن بود که این لوگو دستخوش تغییراتی اساسی شود. خوش‌بختانه رجی فیلس ایمی، رئیس سابق این شرکت، مانع از این اقدام شد و اکنون این لوگو به یکی از نمادین‌ترین علائم تجاری صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است.

وی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Nintendo Everything اظهار داشت که در زمان پیوستن به شرکت نینتندو، آن‌ها در نظر داشتند تا از ظاهر کنونی خود فاصله گرفته و تصویر ذهنی این شرکت را بزرگ‌سالانه‌تر جلوه دهند. به هرحال آن‌ها سال‌های متمادی بود که بیشتر قشر نوجوانان را راضی می‌کردند و در نظر داشتند که این تصویر ذهنی را تغییر دهند. اما وی هوشیارانه مانع از این اقدام شد و توانست با تغییرات بنیادی این شرکت، بازار آن را وسیع‌تر کند.

قطعا رجی یکی از بهترین مدیران این شرکت محسوب شده و طرفداران نیز تا سالیان درازی از وی به نیکی یاد خواهند کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *