فیل اسپنسر در حال مذاکره با استودیوها و ناشرین ژاپنی است [به‌روزرسانی]

فیل اسپنسر (Phil Spencer) در کشور ژاپن حضور داشته و در حال مذاکره با استودیوها و ناشرین این کشور، به منظور برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۰ میلادی و فراتر از آن است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) در طول سال‌های اخیر استودیوهای بسیاری را به جمع توسعه‌دهندگان خود اظافه کرد. اما هنوز جای خالی یک استودیوی ژاپنی در بین آن‌ها احساس می‌شود و بارها فیل اسپنسر از علاقه‌ی خود به استودیوهای آسیایی سخن گفته است.

اکنون فیل اسپنسر با ارسال پیامی در صفحه‌ی شخصی خود اظهار داشته است که به کشور ژاپن بازگشته و در حال گفتگو با استودیوها و ناشرین این کشور، درباره‌ی برنامه‌های سال ۲۰۲۰ میلادی است. اما مشخص نیست که این برنامه‌ها دقیقا چه موضوعاتی هستند و آیا به زودی منجر به خریداری استودیوی دیگری توسط آن‌ها خواهد شد و یا خیر. وی در این خصوص اظهار داشت:

بازگشت به کشور ژاپن و صحبت با استودیوها و ناشیرین کشور ژاپن درباره‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی و فراتر از آن عالی است. انرژی و هیجان بسیاری درباره‌ی آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی در کشور ژاپن وجود دارد.

شرکت مایکروسافت بر خلاف سونی (Sony) در نمایشگاه E3 2020 حضور خواهد یافت و ممکن است این موضوع موجب شود تا آن‌ها از خرید استودیوی جدیدی رونمایی کنند.

به‌روزرسانی: اکنون فیل اسپنسر با ارسال پیام دیگری افزود که وی در کشور ژاپن درباره‌ی مسائلی مانند آینده‌ی شرکت مایکروسافت، کنسول اکس‌باکس سریز اکس، بازی‌های معرفی شده و معرفی نشده و نمایشگاه E3 2020 مذاکراتی را داشته است. وی در این خصوص توضیح داد:

هفته‌ی شگفت‌انگیزی را در کشور ژاپن سپری کردم و درباره‌ی کنسول اکس‌باکس سریز اکس و سرویس‌های گیم پس و اکس‌کلاود مذاکراتی را داشتم. همچنین مذاکراتی را درباره‌ی آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی و نمایشگاه E3 2020 داشتم و به تجربه‌ی بازی‌هایی معرفی شده و معرفی نشده‌ای نیز پرداختم. همیشه با استعدادهای خلاقانه‌ و شگفت‌انگیز کشور ژاپن انگیزه می‌گیرم.

کنسول اکس‌باکس سریز اکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این کنسول را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “فیل اسپنسر در حال مذاکره با استودیوها و ناشرین ژاپنی است [به‌روزرسانی]

ایکس باکس واسه نسل بعدخیلی داره تلاش میکنه…نسل شگفت انگیزی پیش رو داریم…

۱

مایکروسافت باید استودیوهای آمریکایی بخره. بهترین انحصاری‌های PS ساخت استودیوهای آمریکایی‌اند. استودیوهای ژاپنی خیلی وقته که دیگه توان رقابت با استودیوهای غربی به خصوص آمریکایی‌ها رو ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *