کوبی برایانت و دختر ۱۳ ساله وی در حادثه‌ای ناگوار فوت کردند

کوبی برایانت (Kobe Bryant)، بازیکن افسانه‌ای ورزش بسکتبال، در سن ۴۱ سالگی و در سانحه‌ی سقوط هواپیما فوت کرد. متاسفانه دختر ۱۳ ساله‌ی برایانت نیز در این هواپیما حضور داشت و وی نیز به همراه پدر این دنیای ظالم و زیبا را ترک گفت. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

کوبی تاکنون ۵ قهرمانی رقابت‌های NBA را توسط تیم لس آنجلس لیکرز (Los Angles Lakers) به دست آورده و در حدود ۲۰ سال به صورت حرفه‌ای ورزش بسکتبال را ادامه داده است. همچنین وی در فیلم کمدی Daddy’s Home نیز خوش درخشید. کوبی تاکنون جوایز بسیاری را در حوزه‌ی ورزش بسکتبال از آن خود کرده است که مدال طلای Olympic 2012 یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.

اما در کنار آن‌ها، وی توانست جایزه‌ی اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را در سال ۲۰۱۸ و به دلیل ساخت Dear Basketball از آن خود کند. با این تفاسیر، وی اولین ورزشکار حرفه‌ای است که توانسته در جوایز مراسم Oscar نامزد شده و برنده‌ی آن شود.

این حادثه‌ی تلخ در تاریخ یکشنبه، ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) و به دلیل سقوط هواپیما در گالاباساس (Galabasas)، شهری در کالیفرنیا (California)، اتفاق افتاد. کوبی به همراه دختر خود در حال سفر برای شرکت در مسابقه‌ای مرتبط با ورزش بسکتبال بود که متاسفانه شاهد چنین سانحه‌ی ناگواری شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “کوبی برایانت و دختر ۱۳ ساله وی در حادثه‌ای ناگوار فوت کردند

چقدرغم انگیز…ای دنیای بی رحم. (:sorry:) خدابیامرزه.

۱

تو فینال المپیک ۲۰۰۸ ترکوند. آمریکا تا کوارتر ۴ از اسپانیا عقب بود ولی دست آخر با اختلاف ۲۰ امتیاز بازی رو برد. چه بازی بود. با اون ۳ هاش پدر اسپانیا رو دراورده بود.

لعنتی
نمیشناختمش ولی حیفش بود
بیچاره دخترش، جوان ناکام 🙁

خدا بیامرز روحش شاد یادش هم تا بعد چهلمش خیلی موندگار باشه هست! 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • ورزش
  • کوبی برایانت و دختر ۱۳ ساله وی در حادثه‌ای ناگوار فوت کردند