ال جی خانواده سری G را از دور خارج می کند

شرکت ال جی در نظر دارد طی نمایشگاه MWC 2020 از گوشی هوشمند V60 ThinQ 5G و یک مدل جدید دیگر رونمایی کند. احتمالا مدل دوم جانشین G8 یعنی G9 باشد اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهند برند کره‌ای تمایلی به زنده نگه داشتن خانواده سری G ندارد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

برندهای مختلفی هستند که در صنعت تلفن هوشمند سربرآوردند. در این بین باید به LG اشاره کرد که چندین سال در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت داشته اما همچنان عقب‌تر از سایر رقبا حرکت می‌کند و رشد فروشی در درآمد سالیانه آن مشاهده نمی‌شود.

پیشتر مشخص شد ال جی تحولی در بخش گوشی هوشمند خود حاصل خواهد کرد تا جلو ضرر را گرفته و سودآوری داشته باشد. به تازگی David Ruddock به نقل از Android Police، اطلاعاتی درباره برنامه آینده LG فاش کرده است.

ال جی به دنبال تحول بخش گوشی هوشمند

Ruddock از کارشناسان صنعت بوده و بیان داشت که ال جی می‌خواهد خانواده سری G را از دور خارج کرده و سری V را گسترده‌تر از قبل سازد تا به رقیب جدی پرچمداران سامسونگ گلکسی اس تبدیل شود. پیش بینی شده این سری مدل قلم داری هم پیدا کرده تا برای سری نوت سامسونگ نیز شاهد رقبایی باشیم.

ال جی سری V را به عنوان رقیب سری نوت معرفی کرد اما به دلیل عدم وجود قلم نمی‌توانستیم آن را رقیب سری نوت سامسونگ بدانیم. در سوی دیگر سری G پرچمدار که رقیب سری گلکسی اس سامسونگ بودند، نتوانستند چندان خوش بدرخشند.

گفته شده سری V آن قدر متحول خواهد شد که سامسونگ باید به دنبال نوآوری جذابی باشد. زیرا ال جی در نظر دارد سری V را با نسخه‌هایی دارای نمایشگر بزرگ عرضه دارد. پیشتر نیز تصویر رندر G9 ال جی منتشر شد که شاهد نمایشگر ناچ هستیم و دوربین چهارگانه افقی در عقب پیداست. این طراحی قدیمی بوده و انتظار داشتیم برند کره‌ای طرح دیگری به کار گیرد. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *