شایعه: بازی Superman برای کنسول اکس‌باکس سریز اکس منتشر خواهد شد

بر اساس توضیحات انسایدری در سایت Neogaf، بازی‌های ثرد پارتی جدید و Superman نیز برروی کنسول اکس‌باکس سریز اکس منتشر خواهد شد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

همان‌طور که مطلع هستید، اینسایدری با نام OrisisBlack به تازگی گزارش‌هایی را از ساخت نسخه‌ی جدیدی مجموعه‌ی The Order 1886 ارائه کرد. اکنون در همین راستا، وی گزارش‌های دیگری را مبنی بر انتشار بازی Superman برروی کنسول اکس‌باکس سریز اکس منتشر کرده است که مورد توجه بسیاری از طرفداران شرکت مایکروسافت (Microsoft) قرار گرفته است.

وی به تازکی تصاویری از بازی‌های Killer Instict، ۲۸ Weeks Later و Superman را در پاسخ به سوالی مرتبط با عناوین ثرد پارتی مایکروسافت ارائه کرده است. در گذشته نیز شایعه‌های مبنی بر ساخت بازی Superman توسط استودیوی راک استدی (Rocksteady)، خالق مجموعه‌ی Batman، منتشر شد که دیری نگذشت که تمام آن‌ها تکذیب شدند . این شخص هنوز از تاریخ انتشار و استودیوی سازنده‌ی بازی Superman اطلاعاتی را منتشر نکرده و تنها به انتشار تصویری مرتبط با Superman بسنده کرده است. به هر حال ممکن است که در نمایشگاه E3 2020 همه چیز مشخص شود و به زودی شاهد رونمایی از این بازی باشیم. فعلا نیز این موضوع تنها در حد شایعه بوده و بهتر است انتظاراتتان را همچنان پایین نگه دارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

8 دیدگاه در “شایعه: بازی Superman برای کنسول اکس‌باکس سریز اکس منتشر خواهد شد

به شخصه از تک تک فیلم های سوپرمن همچنین خود شخصیت سوپرمن متنفرم و در برابر بتمن هیچی نیستن.کاش یه بازی بتمن با محوریت فیلم های نولان میساختن.
این همه شایعه شنیدیم میمیرن بازیسازها اگه یه خبر از بازی جدیدشون بیرون بدن اصلا مگه قرار نبود که tango game works بازی جدید بسازه پس چی شد بازیشون.

۱

امین شر نگو. سوپرمن نه تنها یکی بهترین سوپرهیرو‌هاس، بلکه یکی از بهترین کرکتر‌های تاریخه.
حالا انحصاری اکس‌باکسم شده که دیگه هیچ.
فیلم «استیل من» رو نگاه کن، اون دوهزار پارت جا می‌افته.

حالا این چیزا رو ول کن، کی بیام خاستگاریت؟ ولی گفت باشم من جهیزیه‌ ندارم.

الکترو اسمتو درست کن برگردون به قبل
اینجا مثل گیمفا نیست که ;]

عوض کردم. 😀

هنوز عوض نکردی؛ درستش کن.. اینم تایید کردم که اینو بگم 🙂

اون سری که بهت گفتم بیام خاستگاریت و کامپیوتر نر گدامو مهریت کنم جواب رد دادی و گفتی مگه من دختر همسایتونم
الان پشیمان شدی و اومدی منت کشی ؟
مهرت حلال جونم ازاد 😀

همینه که هست! (:cool:)
بازی سازا اکثراشون جدیدن گشاد شدن فقط میخوام به بازی بدن بیرون پول از توش در بیارن!(بیشترشون این شرکت های جدید هستن که اومدن رو کار شرکت های قدیمی هنوزم که هنوز دنبال اعتبار هستن تا پول گیمر های قدیمی این شرکتارو میشناسن)
فرقی هم براشون نمیکنه رو چی پلتفرمی باشه (:bad:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *