اپل از آیپد پرو و مک بوک پرو جدید رونمایی می کند

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از دستگاه‌هایی چون آیفون، آیپد، مک بوک و برخی دیگر را معرفی می‌کند. در سال ۲۰۲۰ نه تنها باید شاهد رونمایی آیپد پرو جدید و مک بوک پرو جدید باشیم، بلکه دیگر موارد نیز در کار هستند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

براساس گزارش‌ها کوپرتینویی‌ها قصد دارند امسال آیپد پرو نسل جدید را در دو مدل ۱۱ و ۱۲ اینچی با مشخصات قابل توجه طراحی نسبتا بهبودیافته رونمایی کنند. در کنار آن مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید هم در راه است.

گفته شده برای آیپد پرو صفحه کلید هوشمند جدیدی طراحی شده تا به عنوان لوازم جانبی اضافی وارد بازار شود. به گزارش DigiTimes، اپل سال جاری برای آیپد پرو نسل جدید صفحه کلید هوشمند با نور پس زمینه عرضه خواهد کرد.

اپل در تدارک مک بوک پرو جدید

اگر این خبر صحت داشته باشد، تغییر مهمی از سوی اپل تلقی می‌شود. همچنین پیش بینی می‌کنیم نسخه ۱۳ اینچی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی اخیر با صفحه کلید قیچی وار رونمایی گردد. اطلاعات دقیقی از این مک بوک در دست نیست و تنها می‌دانیم مشابه نسخه ۱۶ اینچی از نمایشگر کم حاشیه، مشخصات ارتقایافته و کیفیت ساخت بالا برخوردار است.

جزئیات به شدت محدود است و باید منتظر ماند تا در موعد مقرر اپل برنامه‌ای برای رونمایی از مک بوک پرو نسل جدید خود داشته باشد. شایان ذکر است که آیفون ۹ برنامه ریزی شده در مارس سال جاری معرفی شود و احتمالا دو مدل نیز در همین برنامه به همگان رونمایی خواهند شد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *