ویدئویی از ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازی Doom Eternal منتشر شد

تنها چند هفته به انتشار بازی به شدت مورد انتظار Doom Eternal باقی مانده و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی آن هستند. اکنون وب‌سایت IGN به منظور افزایش هیجان طرفداران و آشنایی بازی‌بازان با این عنوان، ویدئویی از ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی آن را در معرض نمایش قرار داده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

دستیابی زودهنگام به اسلحه‌ی Shotgun در این تریلر بسیار محسوس بوده و همچنین در کنار آن، بازی‌بازان سریعا به نارنجک‌های Sticky Grenade نیز دست پیدا می‌کنند. همچنین اره‌برقی این بازی نیز در همان ابتدای بازی قابل دستیابی بوده ولی چالش‌های مربوط به آن نسبت به نسخه‌ی نخست افزایش پیدا کرده است. شما در این بازی فورا به جای رویارویی با دشمنانی عادی، به مبارزه با سربازانی تسخیر شده و شیاطین جدیدی مانند آرک‌نوترون‌ها (Archnotron) دعوت می‌شوید

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی Doom Eternal در تاریخ جمعه، ۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخی نامشخص برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

21 دیدگاه در “ویدئویی از ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازی Doom Eternal منتشر شد

جون…از دوم۴ لذتی بردم که نگو…بازی فوق العاده گیمپلی سرعتی و روانی داشت…به شدت منتظرdoom eternal هستم.

۲

اول صبح پاشی ببینی یه گیمپلی از Doom Etenal اومده ??? عجب حالی داد. Chainsaw رو از همون اول میگیری. ???

۲

chainsaw رو من‌تو بازی فقط یک بار گرفتم بعد مردم بعد دیگه نبود و هر chainsaw هم که توی محیط بود دیگه برنمیداشت.

ور میداشتی ولی بعد از اینکه از دست میدی باید دکمه ی G رو رو کیبورد بزنی. فک کنم به خاطر این نمیتونستی بیاری. دکمه ی مخصوص واسش تعبیه شده.

۱

از باسهای دوم۴ خیلی خوشم اومد…خصوصا آخری…کلن به نظرم دوم۴ باید گوتی۲۰۱۶ میشد.

۱

دد اسپیس رو تموم کردم.خدابود. 🙂

جدی میگی؟ تبریک. ??
نظرت راجع به صحبت نکردا Isaac چی بود؟ به نظر من اصلا ترکیب سکوتش با اون صداهایی که تو سرش بود واقعا اتمسفرو خوفناکتر و سنگینتر میکرد

آره…فقط به خاطر تعریفات شما رفتم سراغش.آره واقعا به نظرم تموم کردن این بازی شاهکار تبریک داره 🙂 دقیقا سکوتش از نکات مثبت بازی بود.از سورپرایزهای داستان هم خیلی خوشم اومد (:good:)

انقدر ناراحت شدم زمانی که EA زد visceral Games رو تعطیل کرد. باور نمیشد دیگه نسخه جدیدی از Dead Space نمیبینیم 😐

واسه من که هنوز ۲ و۳ هستن…کنجکاو شدم واسه داستان 🙂 آره خیلی سخته…

ولی این‌دوم چقدر حال داد…فقط اون شات گانش. (:acute:)

آی گفتیا. واقعا شات گانش از سلاحهای محبوب منه. حتی شاتگان Serious Sam هم خوب کار شده و یکی از بهترین سلاحاشه.??

۱

از سری بازی serious sam خیلی بدم میاد در کل من از یه سری بازیها نظیر hitmanوjust causeوfarcry بدم میاد و نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم.

مشکلی نیست. سیریوس سم هم واسه همه ساخته نشده. اون حمله ی لشکر بیگانه ها شاید به دل همه نشینه و خیلی نیاز به اکشن جمع و جورترو منطقی تر دارن.
اما نمیتونی منکر این بشی که سیریوس سم یه شوتر کلاسیکه و اون زمان که اومد معنی واقعی گانپلی کلاسیکو با تعداد زیادی دشمن تو یه صفحه نشون داد.ولی درسته سیریوس سم نمیتونه همرو راضی کنه.
به هر حال SS4 تغییرات زیادی کرده و امیدوارم بتونه ترغیبت کنه واسه امتحانش. شاید از ۴ خوشت بیاد.

من doom 2016 رو چهار روز پیش شروع کردم و حالا مرحله سومشم نمیدونم چرا ولی وقتی یه مرحله که میرم دیگه بازی بهم حال نمیده و یجورایی تکراری میشه و به همین خاطر هر روز فقط یه مرحله میرم.در کل که بازیش فوق العاده است.

فک کنم به خاطر اینه که خون ادمو به جوش میاره بدجور. فشار خون من میزد بالا. هیجان در حد ۱۰۰X. انرژی نیاز داره پلی کردنش. ???

۱

به هر حال سعی میکنم تا زودتر تمومش کنم و بعدشم برم سراغ dark souls3 اتفاقا دیشب یه نیم ساعتی بازیش کردم و اون باس اول بازی رو کشتم و به firelink shrine وارد شدم و اون شمشیر رو گذاشتم تا بونفایر درست بشه عجب بازی ای هست (:good:)

جونز…من سه روزه‌تمام‌کردمش.

اون روزی که دوم ایترنال معرفی شد گغتم یعنی به روزی که بازی میاد میرسم ؟
الان دارم تیک تاک میکنم واسه ۱ فروردین تا ایترنالی بشم

چه روزی هم افتاده .. یه کار میکنه از خونه در نیام بیرون :))

۱

(:rofl:)
فایده نداره
باید از الان بگیرمش (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *