نسخه صورتی پیکسل بوک گو گوگل راهی بازار شد

شرکت گوگل لپ تاپ کروم بوکی قدرتمند پیکسل بوک گو را در سال ۲۰۱۹ راهی بازار کرد. اما گزینه رنگی صورتی آن برای خرید دردسترس قرار نداشت. حال به تازگی این رنگ جذاب برای خرید راهی بازار شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

گوگل در سال ۲۰۱۹ از کروم بوک جذابی رونمایی کرد که به عنوان پیکسل بوک گو شناخته می‌شود. مدل موردبحث در نسخه پایه ۸۴۹ دلار است و فراتر از هر گونه لپ تاپ کروم بوکی موجود تلقی می‌شود.

در حال حاضر نسخه مشکی و سفید راهی بازار شده و از آنجایی که مدل صورتی طرفداران کمی ندارد، این مدل نیز به تازگی عرضه شد. البته اخیرا گوگل تخفیف قابل توجهی برای پیکسل بوک گو در نظر گرفته و آن را با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار شد.

پیکسل بوک گو در بازار

نسخه پایه از پردازنده نسل جدید Core m3 اینتل، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و سیستم عامل کروم برخوردار است. یکی از نسخه‌های این کروم بوک شامل حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده Core i5 اینتل و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود.

نکته قابل توجه محصول گوگل صفحه نمایش پروضوح ۴K است که در کمتر مدل کروم بوکی شاهد چنین وضوح تصویر هستیم. همان مدلی که شامل همین گزینه صورتی شده و با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

بالاترین پیکربندی شامل صفحه نمایش ۴K، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و پردازنده قوی Core i7 اینتل می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *