کمپین کیک‌استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered رسما آغاز شد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی گزارش‌هایی از انتشار بازی The Wonderful 101 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است. اکنون این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفته و مرحله‌ی کیک‌استارتر آن آغاز شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.
کیک‌استارتر این بازی با هدف انتشار آن برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی آغاز شده است. استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) نتوانست موفقیت چندان بزرگی به وسیله‌ی انتشار این بازی برروی کنسول Nintendo WiiU به دست آورد و اکنون احتمالا انتشار این بازی برروی پلتفرم‌های یاد شده، می‌تواند به موفقیت آن کمک کند. اکنون توسعه‌دهندگان آن اعلام کرده‌اند که اگر رقم کیک‌استارتر این بازی به ۱ میلیون برسد، حالت جدیدی در بخش New Attack Mode به آن اضافه می‌شود. همچنین اگر این رقم به ۱.۵ میلیون دلار برسد، ماجراجویی ۲ بعدی Luka’s First Mission به آن اضافه خواهد شد که هنوز مشخص نیست چطور سازندگان آن در نظر دارند تا این مورد را در این بازی پیاد‌ه‌سازی کنند.

لازم به اشاره است که آن‌ها هم‌اکنون طی ۲۴ ساعت گذشته، مبلغی بالغ بر ۹۰۰ هزار دلار را به دست آورده‌اند که به شدت شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. بازی The Wonderful 101 عنوانی اکشن است که شما را در نقش ابرقهرمان‌هایی قرار داده و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را پیش رویتان قرار می‌دهد. با این تفاسیر، بسیاری از بازی‌بازان علاقه‌مند به تجربه‌ی آن برروی کنسول‌های نسل جاری و به شدت در حال حمایت از آن هستند.

بازی The Wonderful 101: Remastered در ماه آوریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “کمپین کیک‌استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered رسما آغاز شد

آرزوم جواب داد…رفت تو لیست‌کرکیم (:cool:)

چقدم زود کیک استارترش جمع شد. تو یک روز ۹۰۰ هزارتا O.O

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *