تلفن هوشمند POCO X2 معرفی شد

شرکت شیائومی اخیرا برند پوکو را به عنوان یک برند مستقل اعلام کرد. حال پس از چند روز انتشار شایعات، در نهایت برند چینی از اولین گوشی هوشمند پوکو به نام POCO X2 رونمایی به عمل آورده که همان ردمی کی ۳۰ شناخته می‌شود. با بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند میان رده POCO X2 دارای طراحی و مشخصاتی کامل مشابه مدل اخیر ردمی کی ۳۰ بوده و یک رده میانی ارزشمند تلقی می‌شود. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Full HD+ 20:9 با پنل LCD و طراحی با دوربین سلفی حفره‌ای، که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بسیار فوق العاده است.

گذشته از آن پردازنده Snapdragon 730G در کنار تراشه گرافیکی Adreno 618 هم به کار گرفته شده تا عملکرد سخت افزاری قابل توجهی را شاهد باشیم. همچنین باید به حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی LPDDR4X، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل ارتقا، سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11، دوربین عقب چهارگانه ۶۴/۸/۲/۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی دوگانه ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

POCO X2 میان رده قدرتمند

گفتنیست که پوکو سنسور اثرانگشت را در قسمت کناری تعبیه کرده و یک سنسور IR هم به کار گرفته شد. جک ۳.۵ میلی‌متری همچنان وجود داشته و اسپیکرهای قدرتمندی هم روی آن قابل مشاهده است. POCO X2 از کدک صوتی WCD937x پشتیبانی کرده و شامل رادیو اف هم می‌شود.

شایان ذکر بوده این مدل از قابلیت ضدآب کامل برخوردار نیست اما در برابر پاشش آب مقاوم است. ابعاد دستگاه طبق اعلام پوکو ۱۶۵*۷۶*۸.۷ میلی‎متر است و وزن آن به ۲۰۸ گرم می‌رسد. پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵ و پورت USB-C از قابلیت‌های ارتباطی محسوب می‌شود.

باتری پوکو ایکس ۲ از نوع ۴۵۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۲۷ واتیست. POCO X2 در رنگ بنفش، قرمز و آبی با قیمت پایه ۲۲۵ دلار و نهایی ۲۸۱ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *